14 Juli

Nu är det ännu en solig & fin dag :p fast de kom ner en liten regnskur. Så hela dagen var inte riktigt fin, men nu är den iaf de :p Har nyss tittat på unga mödrar & förlossningskliniken :p bra program det.
Idag så har man cyklat lite grann och sen tog man en sväng förbi bokhandeln och köpte en bok :p den hette Nästan död man som är skriven av Åke Edwardsson. Har inte läst några böcker med honom tidigare, så den boken jag köpte verkade bra så nu blir det att läsa den :p Sen så har man varit på Arbetsförmedlingen och talat om att man får besked ifrån universitet i slutet av denna vecka. Men som jag har tolkat de hela så var jag på reservplats 109 och de tar in 30st. Så det är väl egentligen bara att hoppas på att man kommer in, men som sagt om det är sant som stog där på den sidan som jag har så blir det nog att tacka nej för då är de liksom ingen idé att plugga vidare.
Så kollade man på olika barnskötarjobb de fanns en del, men inte någon i min egen kommun om man säger. Sen fanns de ett jobb på kläppen i sälen tror jag de var då skulle man ta hand om barnen när deras föräldrar åker skidor. Men de är bara på vintern. Men får väl hitta någonting annat, som man kan jobba med hela tiden om man säger.
Får väl se.

De var min dag lite kortfattat :p


Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen
Emelie

Om det finns jobb i Örebro kan du ju flytta hit :)

PUBLICERAT DEN 2009-07-14 KLOCKAN 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: