16 Juli

Hej allihopa (: nu är man här och ska skriva igen :p Igår blev de inget skrivande för då var man ute i solen och så var man även ute ve lilla hawaii som vi kallar de, men de är iaf en badplats :p Där så fikade man och doppade fötterna i de iskalla vattnet. Så de blev inget bada :p sen fiskade mor & bror de fick några små fiskar som de gav till grannkatten :p haha.. Måste ju skämma bort katten lite grann ibland.
Så man kom väl hem ve 8 halv 9 nånting igår :p sen var man ute & gick med sofia en stund :p när man kom hem efter de så tittade man på Criminal Minds men de avsnittet som var de hade jag sett :p så de blev väl inte så mycket att titta på ;p

Idag så får man se vad det blir :p de kanske blir att åka t "lilla hawaii" igen, men får väl se :p Om de inte blir av så får man väl försöka komma på någonting annat att göra :p hehe..
Ikväll är de iaf Unga mödrar dubbelavsnitt ;p de får man inte missa. De är dessutom de 2 sista avsnitten, sen blir de inte nå mera om de inte skulle börja om men de tror jag inte :p För övrigt så är serien på Norska. Tycker själv att den danska är bättre:p De är även den danska idag med, fast får väl se om man är hemma då när de är :p Annars får man väl titta på de på kanal5s hemsida :p Tror jag att man kan.

Det blir nog lite skrivande senare, men annars höres vi imorrn :p Om man orkar blogga då.

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: