17 Juli

Fredag är det idag och då innebär det att de är helg :) vilket är gött :p Så får väl se vad de blir idag antingen så blir det bilbingo eller så blir de någonting annat. Man får hålla tummarna på att man vinner iaf någon slant :)
Annars så har man ju egentligen åkt dit i onödan när man inte vinner.
Får väl se vad denna dag kommer att innehålla, kommer med mer information sen kanske eller om det blir imorgon istället.

Sen är vädret fint också de gillar man och igår så var det blandat väder alltså ena stunden var det regn och ena stunden var de sol så de var lite träligt när man egentligen inte visste vad det skulle bli för väder :p Man kan väl egentligen inte riktigt lita på de där vädret ibland, de lever liksom sitt eget lilla liv som man inte kan styra xD haha, kan iaf säga att jag är väldigt trött på allt regn som har ösat ner och nu tycker man ju att den där solen ska hålla i sig i några veckor lr så :p
Nog om de där vädret.. hahaha

Just nu så tittar jag på Sjukhuset på tv3 ;p intressant program tycker jag. Men innan de började så tittade jag på förlossningskliniken, väldigt roligt och titta på de också :p

De där jobbet som jag skrev om förut vet inte om de blir av för att jag vet inte hur man skriver ett CV, men de finns nog kanske mallar på internet hur man ska göra :p Men de är bara de att sista ansökningsdagen är senast imorgon. De verkar ta ett tag innan man är klar med sitt CV, men hoppas på att den där annonsen är kvar sen. Annars blir de väl att söka någon annanstans, men jag tyckte de var bra med att de var i Örebro för då kan man skaffa lägenhet där och sedan så vet jag ju vart de ligger någonstans på ett ungefär. Sen har jag ju kompisar som bor där så de ska nog inte vara så svårt när dom hjälper en med de :p Man lär väl sig de där under tiden så..
Vart faktiskt ganska intresserad av att söka de där jobbet.
Föresten jag fick hjälp av en kompis hur man skriver ett CV nu :p hihi..
Så de blir väl att skriva :p Men har inge word xD haha.. Men de ska nog lösas..


Jag älskar dig min söta älskling<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: