18 Juli / Antagningsbeskedet

Idag så är det en fin dag med sol vilket är skoj :) så får väl se vad denna dag kommer att bestå av ;p Vet inte riktigt heller vad ja ska göra. Sen funderar jag på om jag ska börja skriva CV till när man ska söka jobb. För jag fick ansökningsbeskedet idag ifrån Karlstads Universitet och jag var på reservplats 109 och de tar in 30 st. Och jag tänker tacka nej för det är helt meningslöst eftersom jag var på så hög plats bland de reservintagna. Så nu jävlar blir det att söka jobb som fan & hoppas på att man får ett.
Så på tisdag blir det att gå till Arbetsförmedlingen & tala om att man inte kom in. Så får man väl söka jobb helt enkelt och se hur de kan hjälpa mig osv. Sen ska jag nog fråga hur många frågor som helst som jag vill ha svar på de kan ju vara hur dumma som helst, men va fan jag vet väl inte så speciellt mycket om allting. Så får väl hoppas på att man får så mycket hjälp som möjligt.
Nu vet ni de iaf.

Så nu är man väl inte så speciellt glad över de dära, men de blir att ta tummen ur röva & söka jobb som man burkar säga. Just nu så skriver jag lite här och ska snart städa lite grann lr ah plocka lite :p Så de är lite fint tills de andra kommer hem (: hihi..

De var allt för nu :p

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: