19 Juli

Denna dag har bestått av massa regn, tittande framför tvn & suttit framför datorn :p Vad mer kan man göra när det är rena skit vädret ute? Ingenting egentligen. Så det blir bara massa slappande istället ;p
Har nyss käkat pizza, kanske inte världens nyttigaste men de är gött ibland när man är sugen på de, men annars är de inge vidare om man inte är sugen på de. Då får man ta något annat.
Resten av denna dag som återstår får väl bli samma som jag gjort hela dagen.. Funderar kanske på att titta på film om jag hittar någon bra i filmhyllan :p Har en del att välja på, skulle vilja fortsätta att titta på 3:e säsongen av OC, men har inte 4:e säsongen och de kommer väl att ta ett tag innan man köper lr får den. Så de får väl vänta.
Ska väl hitta något i hyllan som man kan fördriva tiden med ;p hehe..

Just nu så gör man inte så mycket mer än att skriva här och på msn. Sen kanske det blir film.

Jag älskar dig min älskade<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: