20 Juli / Mobilförsäljning

Idag är det måndag och ny vecka :p ja vad händer idag då de vet jag inte. Får se vad det blir :p Man hittar väl alltid på nånting till slut :p hehe.. Får väl se om det blir uppehåll idag eller om det blir skit väder som igår, de vill man ju inte ha direkt. Bättre med uppehåll & sol ;p
Om det är någon som söker en ny mobil så har jag 3 st till salu :p och det är 2 Nokia och 1 Sony Ericsson. Modellerna är 3510i för 250 kr , T230 för 300 kr och 6230i för 500 kr då ingår det minneskort som är på 1 GB :p Därför är den lite dyrare.
En av mina kusiner kanske ska köpa en av dem så får väl se om han vill ha någon annars lägger jag nog ut dem på blocket eller någonting :p

Tänkte ha lite information om Mobilerna:

Nokia 3510i, med färgskärm. Nästan som ny har varit väldigt skötsam med den, de är inga repor på skärmen. Har haft telefonen ganska länge men inte använt den så speciellt mycket. Har kartongen och laddaren kvar, laddaren som är till den är inte använd. Har legat i kartongen sedan jag fick den. Finns instruktionsbok med, Den är inte heller operatörslåst. Finns även ett Nalle Puh skal till den, som kan köpas för 20 kr extra. Om ni vill veta något mer om den så är det bara att kommentera eran fråga så ska jag försöka besvara på den / dem.

Sony Ericsson T230, även den färgskärm. Är dock en gammal modell av sony ericsson. Har varit med om några olyckor men fungerar bra. Det är inga större fel på den, de går att ringa och skriva sms. Kartongen finns dock inte kvar. Men laddaren finns kvar. Denna telefon tror jag är operatörslåst till Telia, har inte provat med något annat kort i den. Annars är det bara att prova. Kommer inte riktigt ihåg. Så länge sedan jag använde telefonen.
Några frågor så är det bara att kommentera så ska jag försöka besvara på den/dem.

Nokia 6230i, färgskärm även den. Kartongen och laddaren är kvar, finns även instruktionsbok med. Sen är det även med headset för att lyssna på musik. Telefonen fungerar bra men skulle behöva att byta batteri i den, så fungerar den perfekt igen. Det är även kamera på den och det är 1,3 megapixel. Mobilen är inte operatörslåst till någonting och går att använda vilket kort som helst i den. Har även denna haft ganska länge. Jag har varit nöjd med mobilen, när den var ny så kostade den 3500kr, men så har det gått några år så priserna har ju gått ner. Så därför så säljer jag den för 500 kr, tycker att det är ganska rimligt pris för att de ingår minneskort som är på 1 gb, så de får plats en del bilder och musik.
Samma här om ni har några frågor om någon av dem så är det bara att kommentera så ska jag försöka besvara på den/dem. Ni som har mitt mobilnummer och känner mig så är det bara att SMS:a eller ringa.

Ja det var lite om mobiltelefonerna som jag vill sälja och bli av med. Så får väl hoppas att det är någon av dem som skulle kunna passa just dig :p Anledningen till att jag säljer dem är just för att jag inte vill ha kvar dem och sen dessutom så ligger dem bara i vägen. Och så använder jag inte dem längre heller.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket mer än att skriva här :p och titta lite på tv. Vädret ser helt okej ut just nu när man tittar ut genom fönstret.
Så är det även 5 dagar kvar till Diggiloo :) hihi

Imorgon så ska man till AF ( Arbetsförmedlingen ) och berätta om beslutet från karlstad. Så ska väl fråga massa frågor som jag vill ha svar på. Sen vill jag inte vänta på att få pengar i 3 månader, de vill jag inte.
Så måste jag även posta brevet till Kommunal också. Det får bli efter att jag vart på AF :p hehe..

Nu vart det allt ett långt inlägg, de var för att jag skulle skriva om mobiltelefonerna som jag har till salu :p hehe..

Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3
Längtar tills jag får träffa dig <3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: