21 Juli

Idag har det väl varit ganska bra väder men ändå inte, för det har regnat & varit uppehåll :p Så de har växlat mellan de.
Så har man varit till Arbetsförmedlingen idag först en gång själv för att berätta om beskedet från karlstad så säger kärringen som jag fick att ja du kan väl avvakta & se men va fan, inte tänker jag ha kvar den plats jag fick som var på reservplats 109 tror knappast att över 100 st skulle tacka nej de tror jag absolut inte. Så säger jag till henne att de är ju för många som ligger före mig. Sen sa jag även att jag vet inte ens om jag tänker ha kvar platsen, så de blir att tacka nej helt enkelt.
Sen efter ett tag så skulle morsan med efter att och ha köpt present åt syster som fyller på måndag, då fick jag en annan som var mycket bättre som liksom höll med att ja den plats jag fick var alldeles för hög, och att vi skulle ringa till kommunal och prata med dem hur det blir eftersom jag är under 20 och har dessutom ingen inkomst. Sen så gör de på arbetsförmedlingen ingenting åt ungdomarna förens efter 90 dagar vilket är 2 månader tror jag :p
Så måste man ju ha en praktikplats & grejs alltså jag blir så sur över att de inte kan göra någonting. Sen va fan så har jag ju ingen inkomst heller och hur fan ska jag betala min räkning som jag får var 3:e månad? När man inte har några pengar att betala med. Så tycker att man iaf ska få ersättning från den dagen man har skrivit in sig hos dom. Men så har de tydligen inte. Sen så är det väldigt tråkigt att bara sitta hemma & titta i taket ungefär.
Det som jag väntar på är väl den där ungdomsinformationen som ska vara den 18 Augusti, sen efter de vettofan vad som händer. Sen finns de ju inga jobb heller :/ FY FAN !!
Sen när man tittar på de olika annonserna som är runt Örebro trakten så måste man ha körkort till de flesta av dem, och de har man ju inte och se skiter ju sig. Blir så trött usch !! Nej nu orkar jag fan inte stri mer om detta.

För övrigt idag så vet jag väl inte riktigt vad det blir för någonting än, kanske skulle ut & gå med moster sen men får väl se hur länge uppehållet håller i sig. Sen måste jag fråga morsan om hon kanske kan betala studentkorten åt mig eftersom jag som sagt inte har ett ända öre knappt :/ Så får väl helt enkelt se hur det blir med pengar & skit efter 3 månader lr va fan de nu var.

Sen angående mobilförsäljningen så kommer den även att ligga ute på http://www.hugget.se , där kommer den även att ligga på :p Så får väl hoppas på att jag blir av med dem, så man får någon slant. hihi. När jag har gjort någon annons vill säga ;p hihi..

Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3<3
Får väl hoppas att du är hemma den 26:e som jag hade tänkt att komma & hälsa på dig :p
Har väl inte riktigt fått ett vettigt svar om du är hemma då eller inte :p Vore bra att veta .

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: