22 Juli

Idag så har det varit soligt :) vilket har varit gött ;p Så under denna dag så har man varit ute och gått med stavar med moster och sedan var man iväg till Mexicano & käkade mat :p Sedan så har man väl egentligen inte gjort så mycket mer än att bara tagit det lugnt :p Så ska iväg & ut och promenera på fredag igen :) Får hoppas det är uppehåll då så man kan gå då :p Det är inte så roligt att promenera i regn direkt. Det är bara att hoppas på att det blir uppehåll ;p
Måste börja röra på mig mera dels för att gå ner något kilo i vikt och få bättre kondition :) de är alltid bra att ha de :p
Så har man suttit och tittat i morsans H&M katalog som jag själv inte har fått än så såg man en del kläder som man skulle vilja ha men tyvärr så har man inte så speciellt mycket pengar så de blev bara att titta :p Det är gratis iaf.

Ikväll vet jag inte riktigt vad det blir för någonting, de ända som jag vet att ja ska göra det är att titta på criminal minds :) som börjar 22:55. Men sen så såg jag ett program till i tv-tidningen som jag ska se ;p de är Lyxfällan , även de ett bra program som man lär sig allt om ekonomi ;p hehe, då får man bra råd om hur man ska göra & inte.

Igår så var man iväg till moster & hälsade på en sväng :p var där och tittade på Morden i midsomer ;p haha, de är även de ett bra program faktiskt :p Sen för övrigt under den dagen så gjorde man inte så mycket eftersom det inte var så speciellt bra väder emellan åt.

Just nu så gör man inte så speciellt mycket mer än att skriva här, har nyss duschat också. Alltid gött att vara fräsch.
Så ska man grilla idag också (: hihi, gött de också. Tror det skulle bli fläskfilé och potatissallad ;p mumsigt hihi.. Kanske inte riktigt världens nyttigaste men det är gött (:
Har fortfarande inte lagt ut någon annons om mobiltelefonerna som jag tänkt att sälja på hugget än, men det kommer snart :p Men ni kan fortfarande kommentera om ni skulle tänkas vilja köpa någon av dem :p Borde ju finnas någon som vill köpa någon av dem iaf ;p hehe..

Skulle vilja ha en Sony Ericsson W595 rosa :) det blir nog min nästa nya mobil när den andra är trasig :) Det är många som säger att den mobilen är bra :) Så det är ju en fördel iaf ;p hehe..
Men kan kanske hända att jag köper den innan den andra har packat ihop helt, men som sagt man lär ha ett jobb och en inkomst osv.. Som jag för tillfället inte har än, men de kommer nog de också. Så får klara mig med den mobiltelefon som jag har nu så länge :p hihi..

Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta<3<3<3<3<3<3

Här kommer iaf en bild på mobilen (:




Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: