23 Juli

Idag så har man inte gjort så speciellt mycket för att vädret har varit skit, de har bestått av regn hela dagen. Vilket inte är speciellt roligt direkt, är väldigt trött på de där regnet. Man vill ju ha sol istället för regn.
Så de har inte funnits så mycket att göra mer än att vara inomhus.. Får hoppas det blir bättre väder imorgon och på diggiloo :) Men de finns ju regnkläder om de skulle bli skit men de ska det inte bli tycker jag. Har för den delen inga regnkläder xD haha, smart eller inte? xD

Sen får man väl se vad det blir för övrigt i helgen, de som jag vet blir imorgon är att man ska fira moster som blir 29år :p sen är det ju diggiloo på lördag ;p På söndag så kanske det blir att åka till älskling hemma i västerås men har inte fått något tydligt svar på om han är hemma då eller inte. Kanske borde få de snart, annars får han väl höra av sig när han kommer hem i såfall om man inte är hemma då. Men kan hoppas på att han är hemma då :) Skulle faktiskt vara roligt att se hur du bor älskling ;) hihi.. Jag vill faktiskt hälsa på ;d Får väl hoppas du läser detta ;p

På tisdag blir älskling 19år :) får väl kanske köpa någon present eftersom han har köpt en studentpresent till mig :p Men jag vet inte riktigt vad som skulle bli bra till honom :p Annars kan han få massor av pussar som en present ;) hihi, de är iaf gratis :) tror han blir nöjd vilket som faktiskt ;)

Just nu så tittar man på norska Unga mödrar som är slut nu :p Så ska nog titta på en film med chips & dip :) hihi, man måste ju unna sig någonting när man ska titta på film :) Det tycker jag iaf.

Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3
Längtar tills man får komma & hälsa på dig :)<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: