24 Juli

Idag så har det varit hyfsat väder med sol & vind, det som har bestått av idag är att när man tittade ut genom fönstret mot grannens hus för jag väntade på posten. Sen så kände jag någonting på höger sida midjan typ lite högre upp så var det en äcklig fästing så jag får ju lite smått panik & rycker ut den där äckliga fan och ont som fan gjorde de också. Så man ringde till morsan & berättade att jag haft en fästing så skulle hon se hur märket blev efter äcklet så de var ju som ett myggbett ungefär så skulle min granne titta på de där som är ganska kunnig om bett osv. Så hon tittade på de dära och hävde på handsprit på bettet och så fick de vara där i typ 1 timme sen så tittade man igen och skulle se så att den inte hade blivit större och de hade den inte den hade blivit mindre vilket var bra. Sedan efter de där så var man iväg till moster och gratta henne å satt och pratade lite :p När man varit där så bar de iväg till Ica först och hämta ut paketet med kläder som man väntat på :p sen iväg till apoteket och köpte asolsprit så när man kom hem så tog jag bort de gamla plåstret som satt där och sedan hävde på asolspriten och sen på med ett kompressplåster :p Så ska man väl titta hur de där ser ut igen sen. Vill helst inte iväg till sjukstugan med de dära inget jag gillar direkt, får väl hoppas att den inte var smittad med TBC tror jag de heter. Någonting som fästingar kan bära. Men tror inte att den var smittad faktiskt.
Kanske inte var någon direkt spännande sak att berätta om kanske.. haha..

Så för övrigt idag så har man väl inte gjort något mer än de som jag har berättat redan :p haha.. Får väl se vad det blir senare ikväll, har inte kommit på någonting än :p Men har iaf inte tittat klart på filmen som jag började titta på igår :p Beck - Det tysta skriket :p Så det blir väl att fortsätta titta på den kanske ;p Om det inte skulle dyka upp någonting annat :p hihi.. men de tror jag nog inte att det kommer att göra :p

Imorgon är det Diggiloo :) vilket ska bli roligt och hoppas på att det ska bli fint väder så man kan ta ordentliga kort :p Kommer att lägga ut bilderna på bilddagboken och även någon bild här också :p Tycker nästan det är lättare att lägga ut bilder där än här :p men någon bild ska man väl skaka fram till bloggen också :p hehe..

Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva :p

Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3<3<3
Får hoppas du är hemma den 26:e annars får jag väl komma någon annan dag om du inte är hemma då :p Men hoppas du är hemma då iaf :) <3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: