25 Juli

Godmorgon på er allihop :) idag så vaknade man lite väl tidigt tycker jag, så man försökte somna om men det gick inte så bra. Då tittade man klart på beck filmen som jag började på häromdagen :p Så nu har man börjat titta på en till beck film :p då blev det Advokaten. Rätt bra film faktiskt har sett den ett par ggr ;p
Så är lite smått trött fortfarande, skulle vara gött & söva igen. Men inte så lätt dock. Ja hur ska gå när man ska på diggiloo ikväll när man vaknade så här tidigt xD Får väl söva en stund innan kanske lr nånting för att inte somna när man sitter där :p haha.

Kommer att skriva senare när dagen har gått lite längre under dagen :p Bilder kommer senare ifrån kvällen.

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: