28 Juli

Idag så vaknade man halv 11 :p så gick man och hämtade posten , de var inge intressant som hade kommit :p Som vanligt då , haha.. Igår så var man i Örebro med sofia , för hon skulle på jobbintervju på någon bar :p Så hon skulle prov jobba där idag på kvällen så får väl hoppas på att det går bra :) Innan hon skulle på de där så gick vi och käkade på Konditori Vasa , jag tog en räkmacka med handskalade räkor och sofia en skagenmacka :p Så när vi satt där inne så skulle en som jobbar där ställa in nydiskade koppar och så tappar hon hela brickan hon hade med kopparna på rätt i golvet. Det skulle jag tycka var bra pinsamt om det skulle hända mig. Så hon fick väl stå där pch sopa upp allt som låg där på golvet efter kopparna :p Sedan när vi käkat klart drog vi till H&M och tittade :p jag hittade dock bara en duschtvål, hade inte så mycket pengar heller. Hade fått 350 kr xD var av 106 kr gick till bussen totalt. Så hade inte så mycket att handla för. Sedan när vi hade varit där så gick vi till BR leksaker för att titta ut nånting till syster som fyllde år igår :p Så det blev High School Musical pennor, ett  litet block med didl och sen 2 doftpennor :p Sen så skulle hon gå på den där intervjuen och under tiden hon var iväg på de dära så gick man omkring och så gick jag in på Ali baba och köpte nötter :p sedan vart kl 18:00 och då orkade jag inte stå kvar där så jag gick till Mc Donalds och köpte en milkshake. Så ringde hon när jag stog i kö och skulle beställa. Då hade hon gått till resecentrum istället för konserthuset :p Så det blev ju att gå hur långt som helst med den där milkshaken i näven ända till resecentrum , de var ju inte speciellt kort dit kan jag ju bara meddela :p haha.. Så tog vi halv 7 bussen hem och var hemma typ ve 8 då blev hon med hem t mig :p och sedan så blev det snart midnatt så då skulle hon söva här för att hon inte orkade gå hem till sig :p haha..

För övrigt idag så vet jag väl inte riktigt vad det blir :p Om det är fint väder så kommer man väl vara ute tror jag :p
Så fyller min älskling 19 år :) Grattis till dig älskling, hoppas du får en bra födelsedag<3<3<3<3

Kanske skriver senare idag :p orkar inte skriva mer just nu..

Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling<3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: