3 Juli

Idag så är det fredag vilket innebär helg :) alltid trevligt. Det man ska göra idag är väl att åka iväg till mina grannars sommarstuga ;p när de blir vet jag inte. Får väl se om man badar eller inte för att det är väldigt kallt där. Det är mycket varmare i poolen (: hihi, kan ju kanske bero på att den är mindre och att där sommarstugan är en stor sjö :p haha..
Så ska iaf ta med lite tidningar och en bok som jag lånade igår :p Den heter Kungholmsmorden som är skriven av Lars Bill Lundholm. Kan skriva lite mer om vad den handlade om eller så får ni helt enkelt låna den själva på era bibliotek :p hihi..

För övrigt idag så får man väl se vad det blir efter att man har kommit hem, men funderar på att städa lite grann. Men det blir så varmt när man ska dammsuga. Så får väl se om det blir idag eller om jag skjuter fram det några dagar :p haha..

Sen hoppas jag på att jag får mina kläder som jag har beställt på Tisdag :) Skulle vara tacksamt faktiskt.


Jag älskar dig min älskling som är den bästa<3<3<3<3<3
Min underbaring<3<3 Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: