4 Juli

Inatt var det ingen trevlig natt för de blixtrade dundrade & regnade hur mycket som helst. Så när kl va runt halv 4 på morgonen så blev de världens oväder med åska, blixtrar, dundrande & massa regn. Då vaknade man ju naturligtvis av de där och så fick man rycka ur kontakterna och man hade ju på fläkten för att de inte skulle bli så varmt men i med att vädret va som det var så blev man tvungen att vara utan den. Usch va varmt de blev då, sen försöka söva på de där också, så man somnade väl inte förens 4 typ. När man hade vridigt & vänt på sig en 100 ggr.
De var den otrevliga natten.


Idag så ska man grilla ikväll ;p men innan de vet jag inte riktigt vad ja ska göra :p Nånting lär de väl finnas. Hade tänkt att bada i poolen men vet inte riktigt eftersom mina badkläder hänger ute där de har regnat som fan igår så vet inte riktigt om de är torra eller inte. Blir väl & kolla upp de ;p Om de inte skulle vara torra så får jag väl göra någonting annat.
Vädret idag skulle bli regn samma som inatt men ingen åska. Men som vädret ser ut nu så är det solsken fast några moln på himlen. Får väl hoppas att de håller i sig än att det ska bli skit väder. De är inge trevligt med regn.

Just nu så tittar jag på " Jag lurade döden " på tv4fakta, rätt intressant men ändå otäckt. För det är folk som har lurat döden när de råkat ut för en massa hemska saker som man gärna inte vill uppleva. Tror man lär sig en del när man tittar på de där, för att då vet man vad som händer när de återskapar händelsen.


Jag älskar dig älskling väldigt mycket ska du veta<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen



Du och jag älskling<3<3<3<3
Theo

Jag älskar dig med älskling, väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3 hoppas vi syns snart <3<3<3<33<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-07-05 KLOCKAN 04:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: