6 Juli

Idag är det en dag med massa regn & trist väder, inge trevligt alls. I för sig det är iaf mycket svalare inne nu än vad de har varit, men de är tråkigt när man tittar ut genom fönstret att de äre regn eller mulet . De är inte riktigt de man vill se när man vaknar direkt. Men så är de väl , de måste regna ibland för att allt de gröna ska växa osv. Sen kan solen komma fram tkr jag ;p hihi..

Trodde idag att kläderna som jag beställde skulle komma idag, men som sagt de har ju varit helg & grejer så antar att det kommer imorgon för då har det gått 1 vecka sen jag beställde :p De brukar inte ta längre än 1 vecka (: Nog lång väntan ändå. Så imorgon blire väl att knalla ner till Ica & hämta ut paketet för hoppningsvis :)
Hoppas att de kommer imorgon :) De ska de göra.

För övrigt idag så har man tittat på film & tv och datorn eftersom vädret har varit dåligt och är fortfarande. Hoppas på att det blir bättre imorgon. Filmen som jag tittade på hette Hotet och är en svensk film, har sett den förut så visste va som skulle hända. Men de var ändå länge sen som jag såg den.
Senare ikväll så ska man titta på Criminal Minds kl 21:00 på femman och sedan de igen fast på kanal 9 kl 23:35, fast ett helt annat avsnitt :p Tycker den serien är bra :p


Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3
Får se vilken dag de blir som vi träffas på :)<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: