7 Juli

Nu ska man vara här och skriva igen ;p haha..
Idag så har man varit och hämtat ut paketet ifrån H&M :p sen en sak som jag vart lite fundersam över de var att mitt club kort för Lindex kom idag xD som jag har väntat på hur många veckor som helst.. Jag skickade in de samtidigt som H&M kortet :p haha, men de var allt H&M som var snabbast :) det är bra det. Föresten korten på kläderna kommer i slutet på inlägget :p Så ni vet ;p haha..

För övrigt idag så har det väl mest bestått av att vänta på att paketet ska komma vilket de har gjort, sms:et kom när man tog och skulle beställa mat på Hamburge Hill :p Så när man hade kommit hem med maten & käkat upp den så blev de att slappa lite och vila ner maten så man skulle orka hämta de där :p När man hade slappat klart så blev de att cykla ner till Ica & hämta ut de :) Så blev men 484,50 kr fattigare xD haha.. Men de vare fan värt :) Sen de som jag har kvar nu de ska sparas i flera månader framöver.

Just nu så lyssnar man på musik :p De blir så tyst annars om det inte finns musik på ;p haha.. Tror faktiskt att det är flera som håller med mig om de. Det blir väl att sitta här en stund sen vet jag faktiskt inte vad de blir för någonting. De är som vanligt då xD haha..

Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Min lilla sötnos<3<3<3


Nu kommer bilderna :





Hare bra// Swampeen
Annelie

Musik har jag nästan på överallt (när jag kan ha det såklart)! Blir tokig av tystnaden annars.

PUBLICERAT DEN 2009-07-08 KLOCKAN 22:16:31
BLOGG: http://xebx.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: