Yatzy och Badning

Under kvällen som gått så har man käkat grillat, spelat yatzy, sen vare så att innan vi började spela de som var med och spelade var jag, min bror, kusin & hans flickvän , å sen mor. Så kom vi överens om att den som förlorade skulle bada i poolen. De var alla med på, sen dessutom så är det iskallt i poolen när solen inte har legat på tillräckligt länge. Så under spelets gång så fick alla utom min bror yatzy ( för er som kanske inte vet vad det är men de tror jag nog att ni vet, men iaf det är att alla 5 tärningarna är femmor lr liknande).
Sedan när vi räknade ihop alla poängen så vann jag med 294 poäng :) så jag slapp bada iaf, kommer inte riktigt ihåg vad de andra fick men de vart iaf min kusins flickvän som fick bada den stackarn.. De måste ha varit väldigt kallt åt henne.

Så upptäckte jag även att jag missat de dubbla avsnitten av unga mödrar den norska, de var inte bra. Men avsnitten är i repris på söndag. Då måste jag se de, tänker absolut inte missa de igen.
Tänkte titta på Criminal Minds snart, men så när man läste om vad avsnittet skulle handla som så hade jag redan sett de avsnittet. Alltså kan de inte komma något avsnitt som jag inte har sett istället.
Kanske blir en film istället, vet inte än.


Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: