10 Juni

Nu var det några dagar sen man skrev här :p de är helt enkelt för att jag inte har orkat, sen dessutom varit upptagen med någonting annat som har tagit tid.
Idag så har man varit med älskling som kom och hälsade på igår ;p och åkte hem idag. Sen så ve halv 12 så skulle man till karlskoga och besikta bilen & käka mat :p sen handla.. Den gick igenom iaf och mätt blev man av maten :p Man behövde inte alls äta mycket för att bli mätt, var till salladsbaren där kunde man äta typ pizza, sallad, tacos, kebab & lite mera.. hur mkt man ville :p hehe.. då man tog bara 2 omgångar och blev väldigt mätt :p

Sen när man hade varit där och käkat så skulle man tydligen till någon blomsteraffär där köpte jag smörgåskrasse :) de är gött & ha på mackan (: hihi...
Så fick man studentpresent av styvfar innan vi åkte till karlskoga :p fick 4 trisslotter och 500 kr :p vann på 1 av lotterna och sedan så köpte jag en ny och då vann jag inte mera :p Då var det inte roligt länge.. Sedan så skulle man få någonting & dricka på studenten :p haha.. De blir inge mycket där inte, för att man vill ju komma ihåg de man gör osv. Sen är jag inte den typen som super sig helt dyngrak lr hur man nu ska förklara de.. Är nästintill nykterist, dricker aldrig typ. När man dricker så blir det nästan ingenting. Vilket är bra tycker jag.

Man kom hem ifrån Karlskoga ve 15:00 ungefär sen så gick jag och la mig & tittade på tv :p Sen somnade man så har väl sövit i 2 timmar, kan säga att de var väldigt gött för att och ha varit vaken från typ 8 på mörran.. När man är ledig dessutom, så det var gött och lägga sig & söva en stund.. Sen så var det inte så lätt och söva när man hade älskling bredvid mig för att min säng är inte så speciellt bred, så innan man skulle åka t karlskoga så var man rätt trött.. Så det var helt klart värt att söva (:

Igår när älskling kom så  fixade han så att jag kunde spela The sims 3 :) väldigt skoj (: men det var svårt att lära sig spelet när man aldrig har spelat de förut. Det är inte alls sama som The sims 2, kan 2:an bättre än 3:an. Men de är väl en van sak antar jag :p

Imorgon blir det väl att göra i ordning saker till studenten :) och även mina syskons skolavslutning, då blir det att baka, blåsa ballonger, städa mitt rum.. Sen lite andra grejer. De ska iaf bli väldigt roligt att ta studenten :) De är liksom någonting som man har längtat efter, sen dessutom så tar man studenten bara 1 gång och vill minnas den som någonting roligt trots att de kommer att bli skit väder :/ De skulle ju bli 9 grader varmt :/ inge vidare alls och stå på flaket då. Då skulle man nästan kunna ta sina betyg & sen åka hem.. Jaja.. då får fanemej åka fort.

Just nu så gör jag inte så speciellt mycket, är lite smått nyvaken. Får väl se vad jag gör senare, kommer nog på någonting:p De regnar dessutom ute så det är väl inge vidare de heller.. Så får väl titta på film & mysa med mig själv antar jag väl att de blir :p haha.. finns inte så mycket & göra när de regnar.

Jag älskar dig älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
De var roligt & få träffa dig <3<3<3<3<3<3
De var någonting som man har längtat efter<3<3<3<3<3<3<3
Vill aldrig förlora dig !!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Jens

Du kan väl höra av dig med lite info om studenten.



//Pappa

PUBLICERAT DEN 2009-06-10 KLOCKAN 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: