11 Juni

Ja nu blev det allt en tidig bloggning :p fråga mig inte varför jag är uppe så här tidigt för de vet jag inte själv. Men så blir det väl ibland att man inte kan söva längre..
Idag är det dagen innan studenten (: de som blir idag de blir väl att blåsa ballonger & förbereda saker antar jag ;p Sen så funderar jag på & städa mitt rum sen en sak som behövs också det är att jag skulle behöva gå igenom min garderob och titta på vad jag kan ha & inte ha. För man kan ju inte ha en massa kläder som man inte kan ha, det är ju helt meningslöst & ha det. Så det skulle vara en bra idé faktiskt, sen praktiskt taget så behöver jag nog en större garderob som rymmer lite mer än vad den som jag har nu gör. De är alltid bra med mycket plats för sina grejer :p hehe..
Får väl köpa en ny kanske när man flyttar hemifrån när de väl händer :p haha
Sen är det så roligt när man ska flytta för då får man åka till Ikea & köpa massa fina saker :) de är alltid roligt :p
Den dagen kommer väl den också :p hihi..

Tänkte ge lite information om Studenten imorgon: 

- 9:45 , Skolan & träffa mentorer osv.
- 10:20 , Fotograferas
- 10:40 - 12:30 ungefär , Matsalen
- 12:45 , få betygen & lite snack.
- 13:00 , Då går vi ut ! :) , ställer oss på flaket :p
- 13:30 ungefär, Kortegen avgår :p

Sen efter det blir de väl hem och käka smörgåstårta & lite sånt :)
På kvällen vet jag väl inte riktigt vad det blir för någonting, får väl se om man dyker upp igen i Filipstad eller om jag struntar i de & gör någonting annat istället :p Har inte riktigt bestämt mig.
Min älskling kommer ju & åka hem till sig på studentdagen, så det blir väl inte så mycket umgås :/ tråkigt nog.
Får väl komma & hälsa på han nån dag :p när de blir de vet jag inte.

Så det var väl de som jag hade att komma med om detta :p
Kort och sånt ifrån studenten kommer antagligen att ligga ute på bdb eller så blir de väl några bilder på bloggen också:p


Jag saknar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Älskar dig så otroligt mycket<3<3<3<3<3
Du betyder så mycket för mig ska du veta <3<3<3<3<3<3
En omtänksamare människa finns nog bara inte <3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: