13 Juni

Jadå var Studenten över då :p De har iaf varit roligt även om det inte var så speciellt fint väder.. Men huvudsaken var väl iaf att man hade roligt även fast det regna.
Studentdagen började med att man vaknade och skulle göra sig i ordning för att gå till bussen, vilket man fick skynda sig till när tiden började dra ihop sig. Så man fick sätta lite fart, men man hann iaf med bussen vid halv 9 som jag åkte in med. Sen så när man var i Filipstad ve 9 ungefär så började man gå upp till skolan och där var de inte så speciellt många för att de andra hade champangefrukost vilket jag inte var så speciellt förtjust i.. Men iaf när man hade kommit upp till skolan så ve kvart över 9 kanske så dök de upp massa bygg & industri elever :p som typ gick runt & skrek typ xD i hela skolan xD haha.. Totalt galet, de var rätt roligt & se faktiskt. Sen så var det en katt som sprang in i skolan så en av eleverna fick springa efter den och försöka fånga den xD De lyckades väl han med tillslut, tog den under armen och gick xD hahaha..

Sen när tiden var vid tjugo i 9 då hade inte någon ifrån klassen dykt upp men sen när klockan var kvart i 9 när vi skulle vara uppe i klassrummet så hörde man dom xD Sjöng väldigt högt lr sjöng vettofan om de gjorde snarare skrek xD Sen så gick vi allihopa upp till klassrummet och påvägen upp dit så skrek de hela vägen typ xD.
När vi väl hade kommit upp till klassrummet så hälsade man lite grann på metorerna :p Sen så fick vi lite tid för oss själva då började de andra dricka lite mer xD hihi.. När metorerna hade kommit tillbaka och sedan så skulle vi fotograferas och efter de så kom pappa & lillebror med blommor och ett studentgosedjur lr vad man nu ska kalla de :p De var trevligt iaf :p Sen efter att dem hade varit där så skulle vi ner till matsalen för sista gången och äta :p Så var det tal och sång bland annat :p De var rätt roligt, sen så var de några elever som fick stipendium för bästa betyg i varje klass bland annat, sedan så var det en massa andra stipendier/premier som delades ut.
De var några som man inte riktigt trodde skulle få de xd haha..

När vi hade varit i matsalen färdigt så skulle betygen delas ut och sedan blev de väl lite snack kring hur vi hade haft de under våra 3 år på gymnasiet.
Sedan när klockan var runt tio i 1 så började vi ställa upp oss på ett tåg nere i korriodoren för att få springa ut kl 13:00 ;p Våran klass BF3 sprang ut först sedan så kom de ut de andra:p Så skulle en i SP3 hålla tal de tog ett tag xD så fick man stå där ännu längre i regnet vilket inte var roligt xD haha.. Men ändå, man tar bara studenten 1 gång ;d
Sedan när talet var över så fick man gå till sin familj & vänner alltmöjligt sen när man fått studentskylten och en herrans massa blommor & gosedjur runt halsen xD De vart tungt. Sen stog man där ett tag och pratade med bl.a Älskling och hans klasskamrater & familjen :p Innan man skulle ner till flaket så fick morsan & dom ta alla grejerna utom en visselpipa & en cider som jag skulle ha på flaket :p Innan jag gick ner dit så sa man hejdå och gav älskling en puss. Så åkte han hem till västerås med sina föräldrar. Då gick jag till flaket och ställde mig där med de andra klasskamraterna i min klass :p Så åkte vi runt lite i stan lr vad man nu ska säga xD haha, de var inte så mycket att se :p

Sedan när allting var över så gick man tillbaka till morsan & dom :p
Så handlade vi lite grann på Kvantum och sen så åkte man hem och käkade smörgåstårta och jordgubbstårta :p och även fick presenter :) hihi..
Då var det väl lite folk och sedan när de hade gått hem så var det inte så många kvar :p
Sen tog man bara de lugnt, och sedan så fick vi även strömlöst vilket inte var så speciellt roligt när de blev helt svart överallt :p Men de kom iaf tillbaka efter 1 timme ungefär.

Idag vet jag inte riktigt vad det ska bli för någonting, men funderar på och gå ner till Görbillige Nicklas och handla någonting trevligt :) sedan funderar jag även på att fylla på mobilen för har inga pengar kvar eftersom mina gratis sms blir förnyade i övermorgon, alltså efter de har jag inga.
Så det blir väl de idag antar jag :p Sedan vet jag inte vad de blir för nånting :p Man vet aldrig vad de blir för väder heller..
Men någonting kommer jag väl alltid på :p förhoppningsvis.
Bilder ifrån min Student finns på bdb eller på facebook :p 

Så på måndag börjar verkligheten med att gå till Arbetsförmedlingen och sätta sig om arbetssökande :p .
Inge kul, men hoppas väl på att få jobb !!

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig otroligt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3
Får väl se när man kommer och hälsar på dig också älskling :)<3<3<3<3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: