14 Juni

Nu blev det en väldigt sen bloggning, men de blir så ibland :p haha.. Tänker inte skriva nå långt inlägg just nu,
Får väl sammanfatta dagen lite kort , så idag har man väl inte gjort så mycket för att det har varit skit väder och de är de fortfarande , inge trevlig alls. Så har man varit till görbillige nicklas , men handlade ingenting eftersom jag var där igår och handlade en del saker :p De blev 1 matta, 2 påsar tuggummi, 1 kruka, ett sopsätt med skopa, nå glitterklister, tops, sen tror jag inte det var nå mer som jag handlade :p Så det blir att fixa fint i rummet :) så man kan ha den nya mattan :) hihi.. Kan säga att den är finare än den jag har just nu ;p hihi, tänkte köpa sånna där plastbackar lr vad de nu var för någonting de var iaf nånting som man kunde förvara saker i de var gröna och kostade 5 kr ;p Tänkte köpa sånna så jag kunde få ordning i garderoben med alla dessa grejer som ligger där :p men de får väl bli någon annan gång :p hihi..
Sen så har jag varit och hyrt en film och de blev I taket lyser stjärnona den var bra faktiskt, men den var även lite sorglig.. Men ändå bra. Kan rekomendera den till er som inte har sett den ännu :p men förmodar att de flesta har sett den ;d

Så har tittat på den ;p och sedan efter den filmen så började jag titta på Wallander - Mannen som log, den fick man med aftonbladet :p haha, den var iaf rätt bra den med :p Så har väl näst intill bara tittat på film och suttit ve datorn :p med tanke på att det har varit dåligt väder och det är de fortfarande :p Får väl hoppas det blir fint väder imorgon, men den risken är väl inte så stor antar jag :/

Sedan på Tisdag så ska man till arbetsförmedlingen och sätta sig som arbetssökande :p Får väl hoppas man får jobb innan beskedet från Karlstads Universitet kommer :p Men vill helst ha jobb än att plugga vidare, får väl se vad det blir för någonting sen :p Med tanke på att man har tagit studenten och allting ;d De är nu verkligheten börjar :p

Som jag sa så skulle det inte bli ett långt inlägg, men de råkade bli de ändå xD haha..

Jag saknar dig älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och hoppas att du hade en bra student :)<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du är helt underbar ska du veta<3<3<3<3<3<3
Får väl se vilken dag de blir som man kommer & hälsar på dig :) <3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: