16 Juni

Nu är man här igen & ska skriva några rader :p hehe.. fint väder har det varit idag också (: de gillar man ;p de ska bli fint imorgon med har vädret lovat. Så får väl se om det blir sant :p haha..
Idag så har man varit på arbetsförmedlingen och satt sig som arbetssökade lr arbetslös som man även kan kalla de :p Haha.. Så ska man tydligen tillbaka den 30 Juni senast ;p då ska man tydligen sitta där och prata lite längre än vad ja fick göra nu eftersom jag bara skulle bli inskriven. Och så var man tvungen att fixa intyg ifrån min praktik som jag har haft :p Då blev de att man fick skicka mail till rektorn på spångbergsymnasiet där jag gick ;p haha..
Får väl hoppas jag får pappren innan de datumet iaf. hihi..

Sen när man hade varit där vilket inte tog så lång tid så gick man hem & tittade på tv och satt ve datorn :p Sen var man ute en sväng i de fina vädret också :) hihi..
Sedan dess har man väl inte gjort så speciellt mycket :p
Tittade nyss på nya Wallander filmen , skulden heter den :p Den var rätt bra faktiskt :) Så den är iaf sevärd för er som vill se den :p hihi..

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig så otroligt mycket<3<3<3<3<3<3
Vill ALDRIG förlora dig !! <3<3<3<3<3<3<3
Du är det bästa som har hänt mig<3<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: