19 Juni / Ny Design

Nu har man fixat en ny design , tyckte att bloggen skulle se lite ljusare ut än de mörka som jag hade förut :p De blir finare när de är ljusare och att man ser lättare vad de står för någonting :p hihi.. De är ju en fördel iaf (: Får hoppas ni som läser tycker att den är fin :p Men de skulle inte skada om de kom några kommentarer och tips på hur man kan göra sin blogg finare (: vore trevligt :p Skicka med en länk också (: så jag vet vart jag ska gå in någonstans :p
Nog om de, men de skulle iaf vara tacksamt :)

Idag så är det midsommar :) får hoppas det blir en trevlig dag & att de kommer vara uppehåll och inte regn. Men det skulle fortfarande inte förvåna mig ett dugg om de skulle bli regn. Får väl hoppas på de bästa att de inte blir regn :p De är alltid trevligare när de är uppehåll än att de är skit väder om man ska uttrycka sig så. Sen blir de väl & käka färsk potatis :p de var länge sen , hihi.. lr ah länge sen de var 1 helt år sen xD hahaha xD Jaja skit samma.
Får väl säga Glad Midsommar till alla ! :) 

Funderar på om jag ska spela lite Sims 2 sen :p har även 3:an men de förstår jag inte så mycket av än. Får väl försöka lära mig de dära sen lr nånting :p Tror spelet har blivit beroende framkallade lr hur man ska säga det. För att när man spelar de så typ efter ett tag då vill man spela igen osv :p haha.. Har gjort så fina hus så (: hihi..
Ska iaf spela en stund sen :)

Igår så gjorde man väl inte så mycket mer än att man spelade sims eftersom de spö regnade , vet inte riktigt om man skulle kunna kalla de för spö regn, utan mer som ÖS regn för de verkligen öste ner.. Man skulle nästan kunna tro att taket skulle rasa in, sen så vart ju parabolen cp eftersom de regnade så mycket så blev bilden på tvn inte så bra. Men bilden kom iaf tillbaka när regnet hade lugnat ner sig. Så de var ju bra :) hihi..


Nu vart det ett långt inlägg (: Ibland blir det långa när man kommer på mycket att skriva. :p


Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Ska bli roligt när man får träffa dig igen efter att du har varit i Göteborg :p <3<3<3<3<3
Blir nog skoj & se hur du bor min sötis <3<3<3<3<3
Snart är det 5 månader mellan oss :)<3<3
Fler vill jag självklart att de ska bli <3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: