2 Juni

Nu är det en ny månad vilket innebär då nya möjligheter :p sen dessutom så är det snart studenten :) Ska bli så himla gött när det väl händer :) Sen är ju funderingen på vad man ska göra efter studenten :p måndagen efter att man har tagit studenten så ska man gå ner i arbetsförmedligen och sätta sig som arbetssökande :p Chansen där ja bor är inte så speciellt stor när de gäller att skaffa jobb.. Antingen så får man väl flytta på sig till större städer där kanske arbetsmöjligheterna är större :p Annars så kanske man pluggar vidare istället, får väl se vad det blir för någonting. Skulle vara väldigt gött om man hade sig ett jobb istället för att man ska sitta vid skolbänken i 3,5 år till ! De har jag nog ingen lust med egentligen, men till de flesta yrken så behöver man ha pluggat vidare..
De är svårt att bestämma sig.. Men får väl hoppas på att de blir någonting bra av det iaf ! :p

Idag så har man varit i skolan och de har varit helt meningslöst att i huvudtaget att åka in, för att dels så blev första lektionen inställd bara för att läraren inte orka med oss lr någonting så de blev ju håltimme till 10, sen så skulle man ha samhäll som också var helt meningslös att gå på, för först så skulle vi titta på film med 2:orna , men vi 3:or hade redan sett den filmen.. Så vi satt och prata studenten med läraren xD till typ 11, sen så drog man ner till matsalen och käkade.. Maten var inte den godaste kan jag inte påstå att den var.. Så har man gjort illa stortån vilket jag gjorde igår ! snubblade på mina egna fötter i källartrappen så de var inte så speciellt mysigt :/ Ont som fan ! grät ju av smärta bara för att de gjorde så jävla ont ! Så de var inte de lättaste när man skulle gå till bussen imorse, så när man skulle gå ner till stan & göra lite ärenden lr vad man nu ska säga. Så var det inte så lätt att ta sig fram. Man såg ju ut som en gammal tant när man gick xD haha.. men de gjorde jävligt ont när man gick ! Sen så satt man ve busstationen med en kompis som går på samma skola som mig, sen när bussen kom ve typ 12:40 lr nå som den egentligen inte ska, men ändå.. När man skulle gå av bussen så var de lite lättare att gå faktiskt.. Men de gjorde lika ont för de,

Sen när man kom hem så la jag mig i sängen för och vila foten, sen så tittade man på hur den såg ut och den va lite blå, men de var inte så farligt. De hade nog varit värre om jag inte hade tagit ett papper med iskallt vatten på..
Så tittade jag lite grann på OC :p sen så söv jag ifrån kl 14 - kl 16 :p Så de vart 2 timmars sömn :p De var väldigt gött måste jag bara säga :p haha..

Imorgon är man ledig för att lektionerna är inställda :D jävel så gött, då kan man söva ut :) Sen på torsdag blir de ju inte så lång dag heller, de blir halv 1 bussen hem :) väldigt gött :) hihi..


Jag saknar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Får inte träffa dig på en hel vecka om inte mer ! :/
De blir nog inte förens jämt innan studenten :/ ..
Har redan börjat sakna dig !! fast ja fick träffa dig igår :/ <3
Men tror nog att man älskar varandra mera om man får sakna varandra och sedan veta att man kommer att få träffas snart :)<3 Då håller nog förhållanden längre<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: