20 Juni

Idag så är det inte regn ute iaf inte just nu, men igår däremot så varierade de mellan solsken & regn. Kanske inte de bästa menmen.. de är så svensk midsommar brukar vara :p Så det lär ju inte bli någon överraskning precis. Så idag är det midsommardagen som de heter , vet inte riktigt vad de blir för någonting idag :p De får dagen utvisa hur det blir. Lär ju hända någonting iaf, de är bara tråkigt att inte ha något att göra. De är ingen höjdare för då har man svårt för att hitta på vad man ska göra osv. Då blir de väl antingen att man sitter ve datorn lr vid tvn, sen speciellt när de regnar då kan man inte göra så speciellt mycket heller, då kan man inte vara ute. Då blir de svårare att hitta på nånting att göra.
Man lär väl ha lite fantasi antar jag för att kunna hitta på nå att göra :p hihi, de var väl ett redigt tjat xD haha..
Så helt enkelt får se vad det blir idag för att kortfatta tjatet xD lr hur man nu ska uttrycka de.

Igår så var de midsommarafton och som jag sa innan så varierade vädret från solsken till regn, och så käkade man frukost på mörran, sen så satt man och spelade sims 2 och tittade lite på tv :p Efter de så skulle man ner till affärn och köpa jordgubbar och glass :p Kan säga att jordgubbarna var helt fantastiska ! de var väldigt goda :) Svenska jordgubbar är bäst. Sen när man kom hem ifrån affärn så spelade man lite sims till och sen tittade jag på några avsnitt av Criminal Minds säsong 2, men de roliga är att jag inte har sett första säsongen:p Så jag ska beställa 1:a säsongen och kanske 2:a säsongen eftersom det inte är text till alla avsnitt som jag har nu. Sen de sjuka är att de inte finns någon fjärde säsong xD och ändå har jag avsnitt därifrån xD hahahaa.. De finns bara 3 säsonger ;p vet inte riktigt varför de står fjärde säsongen på en annan mapp xD totalt galet. De måste vara fel xD Får väl fixa det dära sen antar jag :p

Just nu så tittar man på tv och det är en dokumentär som heter "Jag Lurade Döden" , de handlar om människor som har varit med om olika saker och sedan klarat sig flera ggr. T.ex. De var en gubbe som hade träffats av blixten 4 ggr och överlevt alla gångerna som han blev träffad. De är rätt otroligt faktiskt, man borde ju vara avliden som man träffas 1-2 ggr lr nånting. Men då måste ju nästan gångerna som han blev träffad ha tagit skada på nånting i kroppen.. För de kan ju knappast inte hända någonting inuti kroppen efter att ha träffats så många ggr som 4.
Så detta är rätt intressant att titta på när man får reda på en massa saker som man kanske inte riktigt visste innan.
Får väl se om man får något svar på de hela.

Ska käka frukost efter att jag har skrivit klart detta :) sen så blir de nog att spela sims 2 :p eller om jag tittar på tv istället :p hihi, får väl se :p Något lär jag väl välja, om vädret håller i sig att de är uppehåll så funderar jag på att promenera en sväng, måste ta tag i detta. Vill inte bli som en bomb som jag har sagt ett antal ggr. Vill iaf gå ner 5 kg ifrån de jag väger nu. De är jag nöjd med, sen gäller det att hålla de sen.


Jag älskar dig min älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta<3<3<3<3<3<3
Hoppas du får det roligt i Göteborg när du ska dit :) <3<3<3

Har en liten fråga till dig älskling om du läser detta:
Hur jag ska komma till dig och hälsa på? Om du hämtar mig här eller om jag ska ta buss & tåg , å du möter mig ve tåget lr nå. Men jag vet inte riktigt när jag ska komma, men de blir iaf efter att du har vart i Göteborg :p
Vi får väl ta de där sen när man ska iväg till dig (: <3<3
Vet att de kostar pengar med bensin.. tråkigt nog.


Hare bra// Swampeen

Theo

Blir väll ett svar på frågan :P jag kan komma och hämta dig om du vill men du får du betala en del av bensinen ;) annars är det lättast att du tar bussen till örebro och tar tåg/buss till västerås så möter jag dig då :) Jag älskar dig min älskling <3<3<3<3<3 saknar dig <3<3<3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-06-22 KLOCKAN 01:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: