22 Juni

Så har solen hittat hit även idag, de är väldigt gött när det varmt och skönt :) Som sagt det är aldrig fel med lite sol inte nu när de har varit så mycket regn & alltmöjligt tråkigt. Så solen livar upp stämmingen när den kommer :) Man blir inte lika deprimerad lr vad man nu ska uttrycka för att man blir verkligen de när det är skit väder ute. Så blir man glad när solen kommer fram och visar sig :) Alltid lika gött (: hihi..

Idag så har man varit iväg till biblioteket och lämnat tillbaka boken som jag gav ett boktips om :p Sen så såg jag att de fanns en fortsättning på den bok som jag läste innan :p så de blev att låna den och en annan bok av samma författare :) Alltid trevligt (: Får väl sitta i solen och läsa lite bok kanske :p Vara ute i friska luften..
Så har man även fått reda på att de ska vara fint väder hela veckan (: får väl hoppas på att de blir så :) Annars blir man ju sur.

Just nu så väntar man på grillat (: hihi, även idag så blev de så :p Alltid gött med grillat :p Man får ju passa på när det är fint väder & allting :)


Jag älskar dig älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig så oerhört mycket<3<3<3<3<3<3
Snart är det 5 månader ! :)<3<3<3<3
Ska bli flera :)<3<3<3


Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: