23 Juni

Idag är det ännu en solig dag vilket man gillar :) Hade tänkt att sitta ute och blogga men man brukar inte se så bra då när man är ute. Så får väl skriva klart först & sen gå ut :p hehe, det är väl den lösningen på de hela antar jag :p
Så får väl se vad de blir för nånting idag, vet inte vad ja ska göra. Finns inte så mycket att göra eftersom man inte har något sommarjobb eller jobb för den delen. Man vill ju ha ett men de finns tyvärr inte så många jobb just nu.

Så har man inte fått intygen från den praktik som jag har haft när jag gick på gymnasiet, ja hade skickat ett mail till rektorn på skolan men den mail som jag skickade ifrån kan man inte komma in på , blir så sur. Bara för att den mailen tillhör den skola som jag gick på från årskurs 6 till 9 :p Så håller de på att bygga så den serven som mailen ligger på ligger nere pga de. Så man lär väl inte se om man har fått svar ifrån rektorn eller inte. När man ska till arbetsförmedlingen igen så får de väl nöja sig med att se mitt slutbetyg ifrån gymnasiet istället då, om jag inte får något intyg. Får väl försöka skicka iväg ett mail till ifrån min hotmail istället. Alltså den skolan kan ju fan ta sig i röven alltså, när man ber om någonting då brukar de ta typ 100 år innan man får de. Men när de begär någonting då ska de in fort som fan, då vill dem inte vänta nånting inte. De är orättvist tycker jag. Tycker det ska vara rättvist med allting gällande den skolan.

Får jag inge svar ifrån rektorn innan den 30 juni så får helt enkelt arbetsförmedlingen nöja sig med mitt slutbetyg. Sen får jag väl säga till dem att jag skickade ett mail & ringde och fick inget svar ifrån skolan. Men de vet iaf om att jag har varit på en förskola & en skola. Haha, får väl se vad de blir för någonting.
Sen sak vet jag iaf att jag ska fråga dem om de är när man får ersättning för att man är arbetslös och sen att jag är med i kommunal, de tror de på AMS ( Arbetsförmedlingen ) att de unga inte är. Men som sagt jag är med där, då borde de nästan gå snabbare innan man får ersättning , för att inte tänker jag vänta mellan 3-6 månader ! Aldrig i livet. De skulle jag aldrig orka med alltså, man vill ha pengar så fort som möjligt, för vad ska jag leva på då när jag inte får nå mer pengar !! De tror väl att man ska bo hemma hos sina föräldrar hela livet, och att man ska leva på dom. De tänker jag inte göra, sen vill jag inte leva på socialbidrag heller usch !! de är nog de värsta !
Nej nog om de dära nu ! blir bara mer irriterad.

Igår så läste jag ut fortsättningen på Frusna ögonblick som jag läste förut. Fortsättningen på den boken heter Är du glad, Gabrielle ? Jag tyckte den var bra :p Kommer att skriva vad den handlade om sen, för just nu orkar jag inte de :p haha, om jag skulle göra de nu så kommer de bli ett väldigt långt inlägg och tror att man kommer att tröttna att läsa om de blir alldeles för mycket. Så jag tar med de imorgon istället :p hihi..

Just nu så tittar man på Jönssonligan på Mallroca :p den har man sett förut :p Den är rätt bra faktiskt (: haha..
Sen efter de vet jag inte riktigt vad de blir för någonting :p hihi..

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3<3
Du är min ögonsten & de bästa som har hänt mig <3<3<3<3<3<3
Hoppas du får det roligt i Göteborg när du ska dit :) <3<3<3<3<3
Sen får man väl hoppas på att ni får tur med vädret också (: hihi ;D


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: