24 Juni

Hej allesammans :) Nu är man här igen och ska skriva några rader, hur många de blir vet man inte :p hihi, några lär de iaf bli :p Imorse vaknade man av att de var så varmt i mitt rum så man kunde inte söva längre så öppnade man fönstret och sedan skulle man ner & hämta frukost men så fanns de ingen mjölk till flingorna då fick man ta fil & de passade absolut inte ihop med de flingorna vi har. Så de blev ju å kasta typ allting, så vidrigt va det. Usch, så man fick klara sig utan..
Ja vad ska denna dag bestå av då? de vet jag inte, de är iaf fint väder ute.. Skulle vara gött & åka till Grythyttan & käka glass men så har man inte så speciellt mycket pengar heller :/ Ska kika om de finns glass i frysen så har man iaf sparat pengar :) Sen så får man väl se om man får pengar imorgon eller inte, men hoppas på att ja får de ! Annars vet ja inte vad jag gör ! Så jävla rik är jag inte !! Speciellt inte när man får betala de mesta själv..
Som sagt jag hoppas ja får pengar !

För övrigt idag så de ända man har hunnit idag är att ha spelat lite sims 2 :p hihi, sen blir de nog att man går ut i solen ;p
Sen så har man börjat fått lite smått ont i halsen :/ alltså ja hatar verkligen de där ! Så man fick leta fram halstabletter att käka. Men som jag har sagt förut när jag väl får ont i halsen då får ja ont också! Ja vill INTE bli sjuk , de är inge vidare när de är fint väder & allting.


Jag älskar dig min älskade<3<3<3<3<3<3

Tänk att på lördag är de 5 månader sedan vi blev tillsammans :)<3<3<3<3
Värst vad tiden har gått fort utan att man har märkt de , hihi :p <3<3<3<3
Får väl se när vi ses.


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: