25 Juni / Fattig

Nu sitter man här och skriver igen :p Nästan alltid lika skoj fast just nu är det inte så speciellt skoj direkt, för att när man gick in på banken för att se om man har fått de sista underhållet tyckte att försäkringskassan skulle vara snälla & iaf ge mig en sista gång, men nej inte fan fick man nå pengar ! Nu är man sur bara för de.. Sen så får man det sista studiebidraget som kommer på tisdag när man ska ner till arbetsförmedlingen eller om jag gör de idag :p Vet inte riktigt. Får väl se hur mycket man från av studiebidraget, om man får hela lr halva. Men har för mig att när jag läste på den lapp som jag fick ifrån CSN att jag skulle få hela :) Då har jag iaf lite pengar & leva på.
Sen som jag sa förut att jag skulle fråga de på AMS ( Arbetsförmedlingen ) när man får ersättningen. Vill helst ha direkt, än att vänta upp till 6 månader. De gör jag aldrig.

Så har man fått beslutsångest med, de handlar om jag ska plugga vidare på universitet i karlstad eller om jag inte ska göra det. Men man måste få reda på om man kommer in eller inte.. Kommer jag inte in då där de så. Då blir de att leta jobb ! Om jag skulle komma in så vet jag inte om jag vill tacka ja :/
Det som är nackdelen om jag inte skulle komma in de är att de blir svårare att få jobb inom barnomsorgen. Men då får jag väl leta jobb inom någonting annat :p Får väl sitta på ICA lr pekås xD hahahahahahahaa.. De där var nästan lite roligt.
Idag så vet jag väl inte riktigt vad det blir, de är så svårt att komma på någonting att göra när man bara är hemma eftersom man är arbetslös :/ Så de är inte världens roligaste direkt. Skulle ha varit roligt om man hade ett sommarjobb då hade man iaf fått pengar. Om alltid så har man otur & inte får någonting. Jag har inte fått ett sen jag slutade 9:an och de är ändå snart 4 år sen man slutade. Då borde man ju iaf ha haft förtur före de andra. Men de finns nog säkert fler än mig som inte har fått nå ! Usch jag hatar detta !

Ska nog ta & duscha nu å sedan kanske dra ner till AMS för ett samtal med dom.
Man kan ju inte gå och lukta äckligt när man ska dit. hihi..

Jag saknar dig älskling så otroligt mycket<3<3<3<3<3<3
Älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3
Ska bli roligt & träffa dig igen (: <3<3<3

Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: