26 Juni

Ännu en dag med solen de är bra de :) Nästa vecka så tror jag de skulle bli sol hela den veckan också :) Fast man ska väl inte vara allt för säker egentligen för de där vädret de kan spela sig ett spratt ibland utan att man vet om de :p hihi..
Så man får väl hoppas på de bästa att de blir fint väder :)
Idag så vet jag inte riktigt vad det blir för någonting, funderar på att bada i poolen. Men det är så kallt i den xD De kan ju bero på att vi bara hade i kallvatten för att solen ska värma upp de :p Men får väl se om de blir något premiär dopp eller inte ;p De återstår att se (:

Igår så var man först ute i solen & solade lite :p sen drog man till soptippen för att kasta en massa grejer. Efter att man hade varit där så var man iväg till Grythyttan och käkade glass :) Jag tog Ananas & maräng :p De var gött. Trodde marängen skulle vara väldigt söt men de var den inte ;p Tur de iaf.
Sen tog man hand om tvätten också när man kom hem. På kvällen så var man iväg och pantade burkar :p Så man kunde få lite pengar (: aldrig fel de inte.

På tisdag ska man till Arbetsförmedlingen & prata :p Kanske inte världens roligsate men man måste :p Sen så ska jag komma ihåg & fråga när jag får pengarna :) Jag vill aldrig vänta på någonting, vill ha typ allting på en gång. Bättre de än att man ska vänta ihjäl sig.


Hoppas du har det roligt i Göteborg älskling :)<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och saknar dig enormt mycket<3<3<3<3<3
Ser faktiskt framemot att se hur du har det hemma i Västerås ;) hihi.. <3<3
Imorgon är det 5 månader <3<3<3<3
Får väl hoppas att man får sin studentpresent av dig;) eftersom du fick av mig ;) <3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: