27 Juni / 5 månader

Idag är det lördag :) de är gött när de är helg ;p Och de som är bra med denna dag är att de är soligt väder :) De är skönt de med , Så får väl se vad de blir för någonting idag. De är inte så lätt att hitta på någonting när man dels knappt har några pengar så man kan åka någonstans & handla kläder. Sen så har man så dålig fantasi på att hitta på nånting att göra. De lät väl som en bra kombination ? eller inte alls.

För övrigt så tog man sig sitt första dopp i poolen igår, men de tog ett tag innan man kom i ordentligt för att de var väldigt kallt även  fast solen låg på. Tyckte att de kunde ha varit lite varmare än va de var. Men tyvärr så är kallvatten billigare än varmvatten :p Så får väl bara önska att de blir varmare i poolen ;d

Idag är det 5 månader mellan mig och min älskade pojkvän :)<3
Minns när vi träffades första gången och när vi började prata via sms & även på msn :) <3<3
Sen när vi pussades första gången & kramades de kommer jag fortfarande ihåg ;p
Och självklart så kommer jag ihåg alla andra fina minnen tillsammans med dig älskling, hoppas och tror att vi kommer uppleva flera fina minnen tillsammans :)<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3
Du är så otroligt underbar & snäll på alla sätt :)<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: