28 Juni

Idag har det verkligen varit väldigt varmt man har nästan svettas ihjäl, så de har varit bota det genom att bada i iskallt vatten i sjön. De var inte varmt, men de blev inte så speciellt kallt när man väl hade doppat sig :p Men det blev mindre svettigt iaf (: Väldigt skönt att slippa de :p Har varit i mina grannars sommarstuga & badat :p
Så har man mest slappat och tagit det allmänt lugnt, för att de har varit så himla varmt så man inte har orkat göra någonting. Det ända som man egentligen har gjort är och dricka mängder av vatten & massa salt godis :p Sen blev även att bara sitta under skuggan ute eller vara inne en stund. Har haft fönstret öppet hela dagen bara för att det inte ska bli så varmt när man ska sova. Men det blir väldigt varmt på nätterna när man ska söva, sen har jag inte letat efter fläckten heller :p Men den ska väl vara någonstans tror jag ;p Annars blir de inge roligt sen.

Imorgon kommer älskling hem ifrån Göteborg :) Får väl hoppas att han har haft de roligt och tur med vädret :p Men de kanske inte har varit så speciellt roligt om de har varit väldigt varmt utan att kanske ha någonting på huvudet men de tror jag att han har :p Hihi.. färg har han säkert fått också (: hihi.. Kanske kommer & hälsar på dig på Torsdag ;p
Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3<3

Just nu gör man inte så speciellt mycket mer än att ta de lugnt och tittar på tv :p Finns inte så speciellt mycket att göra just nu för tillfället ;p De är svårt att hitta på nånting att göra, de som jag kom på när jag kom hem för 1 timme sen ungefär var att jag hade glömt att blogga xD haha, skulle ha gjort de tidigare idag men de blev inte så för att de blev andra saker emellan :p hihi.. Så kan det vara, men nu har jag iaf skrivit (:


Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Ska bli roligt att få träffa dig (: <3<3<3
Som jag har sagt förut är att jag har saknat dig enormt mycket och så har vi inte heller träffats sen studenten.


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: