29 Juni / Pötthett

Idag är det riktigt pötthett ( väldigt varmt för er som inte förstår ) och man kan knappt söva på nätterna trots att man har en fläkt på som snurrar. Man liksom vänder & vrider på sig eftersom de är så varmt. Så frågan är vad man ska göra idag om man ska svalka sig i poolen eller kanske åka & bada någonstans. Bara man hittar något sett att svalka sig på, sen funderar jag på att ta mopeden till Grythyttan & käka glass :p Men samtidigt så vill jag iväg & käka pizza lr på mexicano (: Så de är lite svårt att välja vad jag ska göra. Med tanke på att jag inte har så mycket pengar. De blir att tänka lite på de. Får väl se vad de blir för nånting :p hihi..
 
Just nu så orkar man inte skriva så speciellt mycket med tanke på att de är väldigt varmt. Kanske kommer att skriva lite mer utförligt lr vad man ska säga senare ikväll när de inte är lika varmt. De kanske dyker upp ett inlägg till sen :p


Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3
Idag kommer du hem :)<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: