3 Juni

Idag så har det varit ett varierande väder :p de har gått från regn & hagel till solsken, så har det gått runt i princip hela dagen.. Inge vidare alls.. Så man har fått suttit inne och titta på film & suttit ve datorn.
De har väl inte varit de roligaste kanske men man lär ju fördriva tiden med någonting :p
Har varit ledig hela dagen idag, de var gött de :p

Imorgon är det skola igen, ska bli gött & slippa skolan å allting sen ! Gud så himla gött !!!


Jag älskar dig min underbara älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket<3<3<3<3<3<3<3<3
Du är mitt allt älskling<3<3<3<3<3
Ska bli väldigt roligt & få träffa dig igen efter att inte fått ha sett dig på 1 vecka<3<3<3<3


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: