30 Juni

Jahadå allihopa då ska man skriva några rader här igen då :p när det är väldigt varmt fast man har fönstret öppet och en fläkt som snurrar & låter. Inge roligt när det är för varmt, då går det inte att vara någonstans alls mer än i skuggan ute. Där är de iaf svalt och där så blåser de lite grann så man slipper svettas ihjäl, vilket man gör om man är ute länge i solen.
Idag så har man varit på Arbetsförmedlingen och visat betygen å pratat lite :p De gick ganska fort faktiskt. Sen skulle man på någon ungdomsinformation kl 10:00 den 18 Augusti :p Får väl se vad som händer då. Sen så när man frågade om ersättningen så skulle man typ ha någon form av praktik eller någonting i 3 månader sen efter de så skulle man få ersättning :p Men som sagt det kan hända mycket på de dära 3 månaderna. Dels så vet jag ju inte om jag kommer in på universitet än, får väl svar i mitten av juli tänker jag. Ska ge AF ( arbetsförmedlingen ) besked om jag har kommit in eller inte senast den 17 juli, altenativt 18 juli. Får väl hoppas på det. Men som jag har sagt tidigare är att jag inte riktigt om jag vill plugga vidare eller inte. Egentligen vore de bra, men ändå så finns de något som hindrar mig. Dels är det att de som jag har sökt vill jag inte ens gå bara för att när jag sökte så tog hade jag tryckt på 2 st och inte 1. Så tydligen så hade den andra försvunnit på något märkligt sett. Förstår inte hur, men på något sett har den de tydligen. Sen vet jag inte heller om jag vill läsa vidare, bara för att i gymnasiet så hade man börjat bli trött på alla dessa uppgifter & sånt som vi fick då.
Så får väl se. Skulle jag inte komma in så är de så.


För övrigt idag så har man fått sista studiebidraget :p och man fick hela :) väldigt gött :p
Så de får man leva på ett bra tag. Sen ska jag leva snålt som fan och inte köpa någonting som jag verkligen inte behöver. Är det någonting som är nödvändigt att ha så köper jag väl de. Men annars inte alls.
Så ligger de till :p
Men en sak som jag hade tänkt göra är att beställa kläder ifrån H&M eftersom jag har en värdecheck där på 50 kr rabatt. Så tänkte beställa typ för 450 lr nånting sen så drar de bort 50 kr, så de blir 400 :p men sen är frakten & postförskottet på 90 kr totalt. Så de blir inte så mycket ändå :p Men får se det är inte riktigt säkert.


Jag saknar dig älskling otroligt mycket<3<3<3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3
Tänker ALDRIG släppa dig !!!


Hare bra// Swampeen
Annelie

Jo det är han:) annars skulle jag inte vara i falköping

PUBLICERAT DEN 2009-06-30 KLOCKAN 21:31:09
BLOGG: http://xebx.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: