4 Juni

Dagen började med att det inte var nå fint väder alls, för de började regna när man satt på bussen inge kul alls.
Sen så när man väl kom till skolan så hade de slutat regna , men sen började de igen osv..
Så hade man 1 lektion typ, sen så fick man reda på att man inte hade de 2 sista lektionerna så hade man åkt in helt i onödan. Men de blev halv 1 bussen iaf, så var med Evelina en sväng innan hon skulle till hennes moster & vara barnvakt :p hihi..
Nu så är det så nära studenten ! imorgon är det 1 vecka ! :) Det är helt sjukt vad tiden har gått fort,
Längtar väldigt mycket kan jag bara säga! :)

Imorgon har man sövmörra till kl 10 :p så har man 1 timmes lektion sen får man väl se om man har Naturkunskapen eller inte.. Har man inte den så slutar man 11 :p och de innebär då att man får åka hem med halv 1 bussen igen :p Vilket är väldigt gött när de är fredag :) hihi ;p Får väl prata med läraren :p Har redan fått betyg i den kursen så :p


Jag älskar dig & saknar dig väldigt mycket älskling<3<3<3<3<3<3<3<3
Längtar väldigt mycket tills jag får träffa dig igen :) <3<3<3
Sen kan jag bara säga att det var roligt & få träffa dina föräldrar :) de var lite nervöst i början men de släppte :)
De var iaf trevliga :) Får väl se när man kommer och hälsar på dig i Västerås älskling :)<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: