5 Juni

Idag har man inte alls gjort mycket, dagen började iaf med att man hade sövmörra till kl 10 ;d vilket var gött :) så tog man halv 9 bussen in till filipstad :p Sen gick man upp till skolan ;p haha..
Så satt man där till typ 10 sen gick man till en lektion som varade i en halv timme :p vi fick läsa våra brev som vi skrev till oss själva när vi gick första året på gymnasiet xD haha.. de som jag hade skrivit stämde inte med de som är nu :p haha..
Men så är det ibland.

Sen så slapp man vara på Naturkunskapen ;D för att man var klar med allting :) sen nästa gång skulle vi titta på film ;p haha.. sen religionen var inställd. Så det blev halv 1 bussen ännu en gång hem ;D gött de faktiskt :)
Men på måndag blir det dessvärre halv 4, men de får man väl leva med :p hihi..

Vill ha The sims 3, de verkar vara ett roligt spel :p
Så det är ju värt att testa, men har dessvärre inte 449 kr som spelet kostar, det är ju helt sjukt vad man kan ge för höga priser på allting..


Jag älskar dig min älskling med hela mitt hjärta<3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig <3<3<3<3<3<3<3<3


7 dagar kvar till studenten :D


Hare bra // Swampeen
saandra :))

sv; jo tycker jag med, så mycket vackrare förut! Mer naturlig :)



Kram

PUBLICERAT DEN 2009-06-05 KLOCKAN 17:35:46
BLOGG: http://ssandras.webblogg.se/
EmmaEriica

fin blogg du har!!





_____



Nu är det frågestund i min blogg!

Du kan fråga mig precis vad du vill och

jag svarar med 100% ärliga svar!



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

______

PUBLICERAT DEN 2009-06-05 KLOCKAN 19:20:52
BLOGG: http://emmaeriica.blogg.se/
Emelie

Krister har beställt sims 3 åt mig, med extrasaker :) jag är så glad! haha! :D

PUBLICERAT DEN 2009-06-09 KLOCKAN 09:47:02
BLOGG: http://emeliiiegrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: