7 Juni

Ja nu var det en dag sen man skrev någonting sist :p har inte orkat skriva nånting :p haha.. Så brukar de bli..
Idag så har man spelat lite wii fit & sport :p sen så har man spelat the sims 2 - livet i lägenhet , sen har man ju en massa andra :p men spelar med den skivan om man säger :p haha.. Kanske inte världens roligaste spel kanske. Men jag vill ha the sims 3 istället :p de verkar vara roligare än 2:an . Så har man ju inga pengar så de blir nog inte & köpa de spelet förens sista studiebidraget kommer sen blir de inge mera :/ bara för att man tar studenten :p Men studenten är skoj för då slipper man iaf spångberg;d hihi..
Men iaf sen så ve halv 12 så gick man ner och röstade eftersom det är valdag idag :p Så gjorde väl någonting vettigt :p haha.. Tänker inte säga vad ja röstade på :p de är hemligt ;p hiihi..

Nu är det inte många dagar kvar i skolan :p de är bara imorgon och på tisdag som det är "riktiga" skoldagar lr vad man nu ska säga :p Sen är man ledig onsdag, torsdag :p Sen är det studenten på Fredag :) hihi ;d gött ska det bli iaf..


Ikväll så vet jag väl inte riktigt vad det blir för nånting :p Kommer väl på nå kanske vad vet jag xD haha..


Jag älskar dig älskling<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du betyder mkt för mig <3<3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig<3<3<3<3<3<3<3


Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: