Fortsättning på 29 Juni

Ja lovade att jag skulle skriva några rader till (: de gör jag nu tänkte jag :p Ja sen jag skrev sist så har jag badat i poolen för att de är ju så himla varmt ute så man var ju bara tvungen & svalka av sig lite grann :p Skönt var det iaf :) Så man slipper svettas ihjäl. Ingen höjdare direkt, tror nog att de flesta skulle hålla med mig om de.
Sen så har man käkat baguette med grillad kyckling & sallad i :) Väldigt gött måste jag bara säga :p
De var ingen som orkade laga mat, så de fick bli de :p
Senare tror jag att de blir lasange med vitlöksbröd :) de är mumsigt de (: Man lär få i sig någonting medans man är ute i solen och de som är mest viktigt är att man dricker mycket vatten :) För annars får man ont i huvudet. De vill väl ingen ha.
För övrigt idag så har man bara slappat mesta dels:p

Ikväll vet jag inte riktigt vad de blir, de får tiden utesluta om vad det blir för någonting :p Skulle behöva dra iväg till affären & köpa nånting gött (: hihi.. Är sugen på någonting med vet inte riktigt vad, får väl försöka komma på vad de skulle kunna vara för någe :p

Imorgon ska man till arbetsförmedlingen och prata :p De är senast imorgon som jag skulle dit, så det blir väl att pallra sig dit. Ungefär när de öppnar, för så mycket folk kan det inte vara. Sen tror jag nog inte att de tar så lång tid där uppe heller. Får väl hoppas iaf :p Senast som jag var där så var de inte alls många där.

Sen så har man tittat lite på buss & tåg tider :p Eftersom jag ska någon dag till min pojkvän i Västerås :p för dels så vore de skoj & se hur han bor :p De är inte bara han som ska komma hit hela tiden, utan man lär dela på de. Att man åker till varandra lika många gånger var. Då är det kvitt (: hihi, lr hur man nu ska uttrycka det :p Får väl se när man dyker upp hemma hos honom :p Ska försöka få morsan & betala resan dit. Sen om man kanske skulle få lite fickpengar lr va de nu kallas :p hahaa..
Men en sak som skulle vara bra är att man åker halva vägen var :) men får väl se om min lilla älskling går med på de :p

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Saknar dig så j*vla mycket så de finns inte ord för det <3<3<3<3<3
Ska bli roligt att få träffa dig igen <3<3<3<3


Ha en bra kväll // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: