Lite kvällsbloggning 30 Juni

Nu är man här igen ;p har lite tråkigt så tänkte att man skulle skriva ett till inlägg ;p Tänkte berätta lite mer om vad jag har gjort idag och lite annat om jag kommer på någonting mer (: hihi ;p
Senast jag bloggade vilket var imorse någongång :p Så har jag varit och badat i storsand de var varmt i vattnet så de gick att bada :) Det var riktigt behagligt faktiskt ;p Inte alla gånger det är de. Men innan man var iväg till storsand och badade så badade jag i poolen med syster :) De var faktiskt kallare i poolen än i sjön, men de svalkade mycket mer i poolen :) Så de var gött de ;p Så denna dag har i princip bestått av badning och solning (: har faktiskt lyckats fått färg så de blir att smörja in sig även idag och imorgon. Tänkte att jag skulle ligga i solen och götta mig lite grann imorgon :) Man ska inte vara i solen för länge för så blir de väldigt varmt, så får väl variera mellan & va i solen och i skuggan ;D och självklart i poolen :)
När man kom hem ifrån Storsand så käkade man pizza och även beställde kläder ifrån H&M , kände att jag behövde lite nytt :) Så de gick på 484,40 då var fraktavgiften & posförskottet medräknat :p Inte så farligt ändå ;p fick ju studiebidraget idag så någonting lär jag väl unna mig eftersom jag faktiskt har tömt ur min garderob så de blev en halv sopsäck med kläder som jag varken kan ha och även trasigt osv.

Nu ikväll så har man duschat för att svalka av sig lite eftersom det är äckligt varmt här inne.
Snart är det Criminal Minds på kanal 9 , så ska titta på de :)

Jag älskar dig min älskade<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: