1 Mars

Nu är det ny månad :) vilket innebär nya möjligheter ;p hehe.. de brukar man säga när det är ny månad ;p
Idag så har man varit på gör billige nicklas och handlat lite ;p de blev nya skor, en pärm, sockor & lite annat smått :p hehe.. sen så vet jag inte riktigt vad de blir ;p så kommer älskling hit & hälsar på :p de ska bli roligt, får väl se va vi ska göra för någe ;p vet inte ens när han tänker komma, han dyker väl upp sen.

Igår så var man i örebro för tredje gången denna vecka & handlade ;p men de blev inte så mycket en tröja från jula som var väldigt skön & sen lite smått ifrån willys ;p så de blev inte så mkt som sagt :p Men de dög bra det ;p
För första gången jag var där så handlade man ganska mkt ;p hehe, så man får vara lite sparsam med plånboken nu ända tills man får pengar nästa gång :p Så ska inte köpa en pinal(sak) till :p de ända jag ska köpa det är väl mina p-piller som jag ska hämta ut på apoteket, men de kan inte vara så dyra ;p Så det är väl de ända sen ska jag inte röra mina pengar. Måste lära mig & vara sparsam :p

Imorgon så är det skola igen efter en veckas lov, de har ju gått för snabbt tycker att vi borde ha fått en vecka till :) så hade man fått söva mera :) Men nejdå här ska man till skolan efter en veckas lov som har gått för snabbt , men det är ju iaf en fördel med morgondagen det är att man har sövmörra till klockan 10 så det blir och åka med halv 9 bussen :) Så det är skönt de iaf :) Då slipper man iaf gå upp halv 7 på mörran :p De gillar vi att slippa :) hehe ;p


Jag älskar dig med hela mitt hjärta och vill ALDRIG förlora dig <3<3<3<3 du är det dyrbarate & det bästa jag har <3<3<3<3<3 Vill att de ska vara du & jag väldigt väldigt väldigt länge <3<3 flera månader & år <3<3
Hade de funnits ord för hur mycket jag älskar dig så hade jag sagt de för länge sen <3<3<3<3<3
Du är det bästa som hänt mig <3<3<3<3 Du har verkligen förändrat mitt liv från första dagen vi blev tillsammans <3 känner verkligen att detta kommer hålla väldigt länge <3<3<3<3<3 min lilla goding <3<3<3<3
 
Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: