10 Mars

Idag är det tisdag och då är det Andra Avenyn :) de ska bli spännande och se =) sen har man självklart tittat på unga mödrar som man inte får missa :p haha.. Sen har man varit hurtig idag och varit ute & promenerat :p de var rätt gött faktiskt, får väl göra det oftare ;p Men de gäller som sagt & orka göra det med.. Får försöka så gött de går ;p så får man väl hoppas på att de blir oftare :) haha, det är bra för kroppen som man brukar säga ,
Så har man gjort klart ett arbete i powerpoint som skulle handla om nå handikappförbund , låter inte så roligt & de vare inte heller så det är ingenting som var direkt intressant. Men man får ganska konstiga uppgifter, å sen dessutom så ska allting vara på datorn , men alla kanske inte har någon dator eller nånting hemma, men ja tror iaf att de flesta har . Men de finns faktiskt dem som inte har nånting av det, Så vad gör man ? då borde ju dom få göra sitt för hand eller nå :p
Men nu är jag iaf klar med de ;p det är ju gött de :p

Sen får man väl andra uppgifter som man ska göra xD alltså jag blir så trött på allting som vi får . har fått reda på att man har prov nästa vecka också xD och läraren har ju för fan inte sagt nånting förens man får en lapp i sitt fack, så de blir väl och plugga som fan till de där så man klarar det. Tänker inte få nå IG , för det är ingenting man ser framemot. Man blir glad bara man klarar det :) det är liksom de som är huvudsaken att man uppnår, sen om betyget skulle bli högre än G så är de ju bra de med :) Då har man ju iaf visat att man har pluggat :p så kanske man får ett högt betyg i slutbetyg sen :D Det är ju bra gött de :)

Imorgon så är det projektarbete och då jävlar ska vi ta tag i de här tjejer och göra klart de innan vi går ut på praktik. Tänker fan inte få IG ! , annars gör jag skiten själv. För jag tänker iaf inte få nå jävla IG.
Så nu tycker jag faktiskt att vi ska göra någonting ordentligt för engångs skull. Så vi får Godkänt !!
Sen efter skolan ska man vara med älskling ;) han ska tydligen upp & simma , men de vill inte jag så ja tänker bara sitta och kolla på hur snygg han är ;) <3 Måste ju ha någonting & titta på ;) hehe.
Ska även söva där ;)<3 får mysa tillsammans :) det är alltid mysigare när man är 2 st =)
Sen ska han få Alla hjärtans dag kortet med som blir lite försenat ;)<3 ska inte glömma de nu :p
Jag älskar dig så otroligt mycket min underbara älskling<3<3<3<3<3
Du är det allra bästa som har hänt mig <3<3<3<3<3<3<3

Sen fyller min kusin Joakim 18 år imorgon också så får väl säga Grattis till honom imorgon :)
Får hoppas han blir glad & får en bra dag =)


Hare bra// Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: