12 Mars

Idag är det 3 månader kvar till studenten :) längtar väldigt mycket till de :) Ska bli så skönt & slippa gymnasiet :p
Sen har man snart praktik i 3 veckor och sen efter de så är de lov i 1 vecka ;d Och veckan efter så kommer antagligen studentgrejerna :) ska bli skoj ;D Så man får gå runt i sin sköna studenttröja ;D
Men de ska bli väldigt roligt iaf :) Så man får skryta lite för de elever som har 1 & 2 år kvar ;D hahaha..
Så får väl se va de blir efter studenten ;p vet inte riktigt om jag ska läsa vidare eller om ja ska göra någonting annat ;p Sen tror jag nog att jag och älskling är tillsammans fortfarande då :)<3 Så får väl se hur det blir :) hoppas de blir någonting bra av de iaf ;p Älskar honom så himla mycket och han är helt underbar :) vill verkligen inte förlora honom. Som jag har sagt många ggr att du är de bästa som har hänt mig <3<3<3<3 En sån fantastisk pojkvän som du får man leta efter <3 Känner verkligen i mitt hjärta att detta kommer hålla väldigt länge <3<3 De vill jag verkligen att de ska göra <3<3 Skulle faktiskt vilja ha en underbar framtid med dig <3<3<3

Igår så var man hos älskling och hälsade på :) de var så mysigt så ;)<3
Man slapp ju iaf åka buss & gå upp så tidigt som man brukar få göra annars ;p
Och som vanligt när man ligger i älsklings soffa så somnar man xD alltså de måste vara sömnmedel eller nå i den ;p För varje gång ja har legat i den så efter några timmar eller nå då har man lyckats somna ;p
Å älskling sa: du är så söt när du sover ;)
Men jag själv tycker inte att jag är de ;p haha, men de är jag de ;p


JAG ÄLSKAR DIG MED HELA MITT HJÄRTA <3<3<3<3<3<3<3
Är så otroligt glad över att och få ha träffat dig :)
Den 27/1-09 är den BÄSTA dagen ;)<3
De är ett datum att minnas <3
Snart har det gått 2 månader sen vi blev tillsammans :)<3
Älskar dig mer och mer för varje dag som går ska du veta <3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: