13 Mars

Idag är de fredag och de är helg det är skönt de, så denna helg blir det att inte göra nånting speciellt.
Sen har man varit med älskling en stund , sen så skulle jag ha följt med honom hem till västerås men då slog min feghet till & så gjorde man han besviken :/ gillar inte att göra folk besvikna, så när han hade gått till bussen så började jag gråta =/ blev väldigt ledsen för att jag gjorde honom besviken :/ väldigt ledsen för det älskling men jag vet inte va de blev med mig :( Så de har gått åt en del papper & snytat sig i & torkat tårarna , men någon jävla gång  jag ska fanemej ta mig i kragen att de är ju faktiskt inte bara han som ska komma hit & hälsa på varje gång utan ja ska ju komma till honom nångång & hälsa på när han är hemma. Annars lär de ju aldrig fungera =/ Men får hoppas att du förstår älskling att jag måste lära mig att ta initsiativ och göra nya saker. Men har faktiskt redan gjort en del nya saker med framgång iaf, är rätt stolt över mig själv.
Men känner mig iaf väldigt dum de jag gjorde mot dig älskling de var absolut inte meningen att göra dig besviken & jag tänker försöka att inte göra om det ! Då kommer jag få dåligt samvete =/ de vill jag inte få pga detta.
Vet att du älskar mig ändå oavsett om ja är feg eller inte, men de gäller väl bara att ta sig mod till någonting.
För det ska ju inte vara så farligt.
Du betyder VÄLDIGT mycket för mig och du är de bästa som har hänt mig <3<3<3<3
Jag älskar dig med hela mitt hjärta <3<3<3<3<3<3<3

Imorgon är det final i melodifestivalen så får väl se vem det är som vinner tror att de aningen blir Måns, Sarah, E.M.D , Molly eller Alcazar :p Så får väl se om det blir någon av dom ;p Kan ju alltid hoppas, för blir de hon den där skatan caroline af ugglas så tänker jag fan supa skallen av mig om de händer ! Alltså den låten som hon sjöng den suger ju verkligen, den är ju så jävla dålig så de finns ju inte ord för det. Så hoppas för all del att de inte blir hon.
Utan någon av dom jag tror kommer vinna ;p

På söndag så kommer kanske älskling hit & hälsar på så jag tänker gottgöra honom efter att jag har varit dum & allt va de heter. Så han ska få sitt alla hjärtans dag kort som jag har tjatat om jag vet inte hur många ggr. Men han ska iaf få de så får han bevis på att jag älskar honom väldigt mycket och att jag inte vill förlora honom <3<3<3<3<3<3
Får vara extra snäll mot honom med & säga flera ggr att jag älskar honom <3<3<3<3<3<3
Tänker fan inte förlora dig för du är det som har förändrat en stor del av mitt liv <3<3<3 Känner att jag verkligen har hittat en helt underbar pojkvän som jag tror kommer hålla väldigt länge :)<3<3<3 Om vi är tillsammans om några år så kanske det blir några barn med :) men hoppas verkligen att vi kommer att vara tillsammans då och förhoppningsvis kanske bor tillsammans ;p Man ska nog kanske inte säga allt för mycket i för väg men det är iaf en dröm som jag har <3<3<3<3 och hoppas att den kommer att uppfyllas <3<3<3<3 Det skulle vara så himla underbart <3<3<3
Detta som jag har sagt är att de kommer direkt ifrån mitt hjärta <3<3<3<3<3 Allting som jag har sagt kommer ifrån hjärtat och jag vill verkligen behålla dig älskling för du är som jag har sagt hur många ggr som helst men de är sant ! <3<3<3 De är absolut ingenting jag ljuger om ! skulle jag aldrig göra, sen skulle jag även inte heller säga någonting som jag inte menar.

JAG ÄLSKAR DIG THEO MIN UNDERBARA ÄLSKLING <3<3<3<3<3<3<3<3 DU ÄR HELT ENKELT DE BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG !! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Katja

ah fy fan om ugglas vinner, då äter jag upp tvn , jag lovar. hon var ju med om en bilkrash , hoppas att de förstörde rösten , iaf lite (A) HAHA:

PUBLICERAT DEN 2009-03-14 KLOCKAN 01:15:13
BLOGG: http://katjaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: