14 Mars

Idag så är de lördag ;p så får väl se vad de blir för någonting idag, men jag funderar på om jag ut och gå en sväng :p De skulle vara skönt och göra det faktiskt. Man får frisk luft också & de är ju bra ;p
Sen har jag inga pengar heller så jag kan inte köpa godis heller :/ så jag får väl klara mig utan då :p Så fick jag en räkning här om dagen den va på 150 kr , som tur är så ska den inte betalas förens den 1 April så när jag får pengar den 25:e mars så ska jag betala den. Så blir jag av med den också, den är de ända jag vet att jag ska betala. Sen ska jag ringa och boka klipptid också. Sen är det ingenting som jag ska lägga ut pengar på. Så resten ska jag spara :) och inte göra någonting mer med dom .

Så har jag gjort en ny blogg ;p den heter
http://zandraaah.blogg.se så det är bara och läsa där också:p
Men det är nog mest denna blogg som jag skriver på nu som kommer bli mest uppdaterad :p men den andra kommer också att bli de med jämna mellanrum ;p Så denna kommer jag ha kvar ;D Så det är ingen fara ;p hehe..

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket <3<3<3<3<3
Saknar dig väldigt mycket <3<3<3

Hare bra // Swampeen



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: