15 Mars

Idag så är det söndag ;p de är en sån där seg dag som de egentligen inte händer någonting på , men de är ju så svårt ibland och komma på vad man ska göra. Till slut blir de väl att man sitter framför datorn eller tvn :p De är så de brukar bli när man inte har så mycket för sig. Haha, de är inte lätt alla gånger att hitta på nånting ;p
Snart ska jag iväg och panta lite grann och sedan kanske dra ner till görbillige nicklas & titta på de finns nå skoj :p Men får hoppas att de inte är mycket folk då har jag inte så stor lust & stå i kö i flera timmar xD De är ingen höjdare om man säger så. De brukar vara mest tanter & gubbar där som handlar xD hahaa..
Får väl se om älskling kommer & hälsar på eller inte, skulle vara roligt om han gjorde de. Menmen, han väljer själv. Kommer älska honom oavsett :)<3<3<3<3<3

Igår så var man ute och promenerade en sväng de var rätt skönt faktiskt :) så var man hurtig också på samma gång :p så kunde man gå runt och tänka på annat, & rensa tankarna. Det är faktiskt ett bra sätt att rensa huvudet på. Så när jag hade kommit hem så satte jag mig vid datorn som vanligt haha xD Sen så drog jag till affärn och pantade en av säckarna som stog nere i källaren :p Så då fick jag lite pengar så jag kunde köpa godis :) Så man fick unna sig nånting när man varit så duktig :)

På ikvällen så satt man bänkad framför tvn för då var de finalen i melodifestivalen eller också så man kan kalla de meloditöntivalen . Så när alla bidragen hade spelats upp också så där så kom de olika städerna med sina poäng och den internationella juryns poäng också. Så när de var klart så stog Måns låt Hope & Glory i ledningen och de var ju bra de :) Så jag hade ringt och röstat på honom en gång iaf ;p Ah sen när de kom till de högre poängen kom så trodde jag faktiskt att Måns skulle vinna, men nejdå när de hade kommit till de poäng 138 eller om de var 128 skit samma, & den högsta var 144. Och så fick den där satmaran caroline af ugglas och hennes jävla låt jävel de näst högsta poängen . Så hon gick upp i ledning ! och jag var så jävla förbannad så jag var skit nära att slå sönder tvn ! Alltså jag var så jäävlaa arg så de fanns ju inte ord för de . Och sen när poäng 144 skulle delas ut så tänkte ja att nej de ger väl till nån av de som knappt hade några poäng alls, men så kom de till melodi nummer 11 och de var med hon den där opera kärringen malena ernmann lr va hon nu hette xD bryr mig inte. Ah så vann hon hela skiten, ja trodde faktiskt att hon INTE skulle vinna. men de var iaf mycket bättre att Malena vann än att den där förbannade ugglas vann ! Hade ugglas vunnit så hade jag slagit sönder tvn och supit skallen av mig.. Alltså hur fan kan man göra en låt som heter snälla snälla xD alltså finns de någon sjukare titel än den !! hahaha xD Alltså jag tycker att Sverige får skämmas över att Måns inte vann ! För de hade fan varit så mycket roligare om han hade vunnit än hon som vann..
Så ska nog fan inte kolla på de där skiten nå mer ! för de är ju fan bara skit låtar som vinner ju !!!!
Nej nu tänker ja inte skriva nå mer om detta skit blir ju bara ännu mer förbannad !!

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3<3
Du är mitt allt <3<3<3 du är de bästa som hänt mig <3<3<3<3
Min underbara skatt <3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: