16 Mars

Idag är de måndag ;p så imorse så fick man sig ingen sövmörra eller va man nu ska säga. För älskling söv här och han började kl 8 , så de var ju bara & åka med bussen 7:10 då var man lagom mosig när man skulle iväg. Så man fick fortsätta söva i hans lägenhet en stund :) Sen när man söv som skönast så blev man väckt av att sofia ringde :p så då vare bara och häva sig upp ur soffan som jag låg & söv i ;p Men jag fick iaf sova ungefär en timme :) så de var rätt skönt faktiskt :) Lite ensamt bara, men annars så vare inge fel :p Tycker nästan synd om älskling som fick va på sprängkurs till 17 på eftermiddagen, de är ju lång tid de ifrån och ha suttit ifrån kl 8 till 17 , Menmen.. de var ju de han & hans klass kom till spångberg för & göra ;p
Så man ska väl inte klaga egentligen ;)

När man hade kommit hem ifrån skolan så började man städa lite :) de vart faktiskt rätt fint när man var klar och hade fått undan allting som bara låg & skärpade ;p Lyssnade på musik under tiden så de gick ju lite snabbare :) Ska bli skönt & få söva sen :) när man har bytt sängkläder och allting så de är fräscht :) Man vill ju inte att de ska vara smutsigt och äckligt heller. Så de ska iaf bli gött och få lägga sig på någonting nytt ;p eller hur jag nu ska uttrycka de ;p
Så har man självklart kollat på Unga mödrar :) de får man ju inte missa (: Men denna gång så hände de inte så speciellt mycket faktiskt, så vart lite smått besviken. Menmen, så kan de vara ;p

Och så är de sista veckan i skolan innan praktiken också ;p då har man 3 veckors praktik och sedan efter de 1 veckas lov :) Undrar hur de kommer bli när man ska träffa älskling ?! Jadu, de är en fråga i sig de. Kommer ju inte kunna klara mig 4 veckor utan honom :/ de är alldeles för lång tid, men får väl försöka lösa de på något sett :) Får väl ses på lovet kanske, (: Får väl hoppas att man inte har tråkiga veckan då, inge trevligt & ha de inte.
Menmen, de är ju en del av livet :p

Nu hann jag med en bloggning iaf :p hade helt glömt bort att blogga idag, så detta blev ett litet snabbt inlägg ;p hehe.. får väl vara mer flitig sen kanske inte vet jag ;p

Sen vill jag att de ska bli sommar och varmt & skönt istället för den här jäkla snön usch. De är ju inge kul alls, när de väl kommer sol och sånt så ska de dra till med och bli skit kallt. De snackar man om temperaturförändring.

Måste plugga lite till prov nu som jag har på onsdag, sen blir och kolla på film tror jag :p

Jag älskar dig min älskling väldigt mycket<3<3<3<3<3
Du är mycket värdefull för mig <3<3<3<3<3<3<3
Min älskade Theo<3<3<3<3<3<3

Hare bra // Swampeen



 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: