17 Mars

Idag så har man som vanligt varit i skolan ;p slutade 11:40 som vi alltid gör :p de är rätt gött de :) Så man fick åka med halv 1 bussen hem, men imorgon blir de halv 4 :/ mindre roligt. Menmen.. sen har vi prov imorrn med , så de är bara och börja plugga som fan , så man iaf får godkänt. Så ska man försöka fixa rapporten till projektarbetet också helst denna vecka innan praktiken så man bara har praktikuppgiften kvar :p Då slipper man ha så mycket efter sig.
Men de är ju nu allting kommer när de börjar närma sig studenten & allting. Så då passar lärarna på och mata på med uppgifter & allt va de nu är. Lite jobbigt när de kommer så mycket på en gång. menmen..

Ikväll är de iaf Andra avenyn och unga mödrar så de ska jag iaf titta på :) sen innan och efter de så blir de lite mer plugga så man kan de där provet.
Sen på fredag är de prov i naturkunskap de handlar om energi , kanske inte världens roligaste men man måste väl göra de saker som inte är så roliga heller.

Jag älskar dig älskling väldigt mycket <3<3<3<3<3<3<3
Saknar dig otroligt mycket <3<3<3<3
Längtar efter dig <3 min underbara älskling,
du betyder så oerhört mycket för mig.
Och fanns de ord för hur mycket jag älskar dig så skulle jag ha sagt dom till dig <3<3<3<3<3<3<3<3
Får hoppas du tar med dig alla hjärtans dag kortet nästa gång du kommer & hälsar på:p du har ju iaf sett den ;p hehe

Hare bra // Swampeen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: