18 Mars

Idag är det onsdag och man har haft prov i förskola, skola & fritidshem å sen om puberteten & tonåren :p Men jag tror det fick ganska bra :) Förutom att jag har ett slarv fel på en av frågorna. Men tror iaf att jag klarar Godkänt iaf :) Skulle jag få högre så är de bara bra :) Då blir man extra glad :) så man känner sig duktig eller vad man ska säga :p
Sen när man hade gjort de där provet så var man klar typ kvart i 1 och då missade man halv 1 bussen de var ju typiskt. Menmen.. så man fick ta halv 4 vilket inte var så skoj kanske, men så fick man försöka fördriva tiden med nånting så jag & sofia drog ner till café huset och fikade lite :p Sen kom evelina också ;p så satt vi där ett tag sen skulle sofia sola, så ja & evelina satt å väntade :p Hehe.. Sen när sofia va klar så satt vi kvar inne i solstudion & pratade lite eftersom vi inte orkade gå ut :p

Sen så klarade älskling sprängkursen, då får de tydligen nå sprängkort så de får hantera sprängmedel. Men grattis iaf :p Sen så skulle han åka hem till västerås och hämta bilen ;p sen trodde jag att jag skulle få söva hos honom inatt i filipstad men nej så blev de inte :( han kommer inte till stan förens imorrn :( alltså ibland blir man väldigt besviken :( så man nästan får tårar i ögonen :/ Hatar och bli besviken å även göra folk besvikna :/
Men så ja får väl sitta här hemma & titta i väggen , antar jag.

Jag älskar dig med hela mitt hjärta de vill jag att du ska veta <3<3<3<3<3<3<3<3
Du är verkligen det dyrbaraste som jag har <3<3<3<3<3<3<3
Ser faktiskt framemot en underbar framtid med dig <3<3<3<3<3<3
Jag hoppas du litar lika mycket på mig som jag litar på dig <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: