19 Mars

Idag är det torsdag ;p och man fick tillbaka provet man gjorde igår & resultatet blev G+ en poäng ifrån VG, gud vart lite smått sur. Menmen, jag klarade provet iaf :) Sen har man prov imorgon också, i naturkunskap och de handlar om energi :p Kanske inte de roligaste som finns ;p
Så har man ringt till praktikplatsen också ;p de gick väl bra :p hehe.. så de är bara man går dit till kl 8 som ja hade förut och så ska de vara ett visst antal timmar också :p Så tiderna jag kommer att få är 8-15 så de blir ganska långa dagar :/ Ungefär som jag skulle gå till skolan. Alltså jag kommer nog ha så jävla tråkigt på den där praktiken :( de hade jag förra året , hade verkligen skit tråkigt och jag hade hellre varit i skolan än att jag hade suttit där och tråkat ihjäl mig. Blir de lika tråkigt igen då vet jag fan inte vad ja tänker göra alltså. Så säger jag nog till handledaren eller ringer till skolan att jag har så jävla tråkigt på praktiken. Alltså de blir ju att man bara sitter där som ett fån ungefär :/ kanske inte så roligt precis. Men ska väl försöka ta mig igenom de där så ska de nog gå bra :p Får jag hoppas. Annars ärligt talat DÖR jag, för de är ju inte så jäkla kul och bara sitta & inte göra ett skit.
Men som tur är de så är de allra sista praktiken vi har för året :D sen är de STUDENTEN :) de ska bli så himla gött och slippa allting :p Ser verkligen framemot att ta studenten och sen ska de bli soligt när studentmössorna kommer och tröjan som jag har beställt :) Ska ta på mig tröjan dagen ja får den bara för och retas med ettorna och tvåorna ;) haha..
Nästan lite roligt och se deras miner xD haha..

Imorgon ska man ha prov igen då som jag redan har nämnt och sen så har man religion som sista lektion ;p Sen efter skolan så ska jag söva hos älskling :)<3 Om de nu blir så, får väl hoppas på att bilen funkar som den ska, annars är de nästan illa. Så han måste höra av sig innan halv 4 så jag vet om han kommer eller inte, för om han inte skulle göra de då äker jag hem med halv 4 bussen.
Helgen var tänkt så att först så söver jag hos honom fredag-lördag, sen han hos mig ifrån lördag-söndag ;) så de blir något så när rättvist ;) hehe..
Får hoppas att de blir som vi har tänkt oss <3

Jag älskar dig min underbara älskling<3<3<3<3<3<3
Längtar tills man får mysa med dig och kyssas ;)<3<3<3<3
Du är helt underbar <3<3<3<3

Hare bra // Swampeen
Katja

jag blir då inte avis på den ;p SKOJA ;D

PUBLICERAT DEN 2009-03-19 KLOCKAN 19:56:21
BLOGG: http://katjaliindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: